Tylko w grudniu Muszkieterowie otworzyli sześć marketów oraz jedną stację paliw. Najnowsze supermarkty Intermarché powstały w Trzebnicy, Chojnowie, Kwidzyniu i Zbąszyniu. Wszystkie działają pod szyldem Intermarché Super i mają od 900 mkw. do 1350 mkw. powierzchni. W każdym z nich zatrudnionych jest ok. 50 osób.
Intermarché specjalizuje się w oferowaniu mięsa pochodzącego z własnego rozbioru oraz pieczywa z własnego wypieku. We wszystkich sklepach znajduje się również wędzarnia. To, co również wyróżnia Intermarché, to szeroka gama produktów marek własnych, tańszych od marek konkurencyjnych o około 25 proc. Jednocześnie, aby zaspokajać rosnące oczekiwania i wyszukane gusta konsumentów, asortyment jest poszerzany o ekskluzywne produkty delikatesowe z Francji, niedostępne w innych sieciach.
Przy niektórych sklepach Intermarché funkcjonują także stacje paliw. Najnowszą otwarto niedawno w Dąbrowie Górniczej. W sumie jest ich już 29. Muszkieterowie zapowiadają, że chcą uruchomić stacje przy wszystkich supermarketach, o ile będzie to możliwe.
Obecnie w sieci Intermarché działa 159 supermarketów, o 14 więcej niż na koniec 2009 roku. Sieć marketów budowlanych typu dom i ogród Bricomarché powiększyła się o cztery lokalizację i obecnie liczy 74 sklepy. Najnowszy ruszył 11 grudnia w Rawie Mazowieckiej.
Właścicielami sklepów Intermarché i Bricomarché w naszym kraju są niezależni polscy przedsiębiorcy. Tworzą oni największą grupę franczyzową w Polsce. Sieci rozwijane są także w siedmiu innych krajach Europy, m.in. Francji, Belgii, Portugalii i na Bałkanach. W sumie należy do nich 3760 sklepów prowadzonych przez ok. 3 tys. franczyzobiorców. Ich obroty w 2009 r. sięgnęły 34 mld euro, w tym w Polsce 3,27 mld zł.
JCB