Reporter Young, który na polskim rynku ma 96 sklepów firmowych planuje kolejne otwarcia. W I kw. tego roku zostanie uruchomiono co najmniej kilka. Marka rozwija się też we franczyzie. Jak mówią przedstawiciele firmy udział multifranczyzobiorców w sieci wynosi około 10%.
Reporter Young to atrakcyjny partner dla tych, którzy chcą działać w branży odzieżowej. Według relacji przedstawicieli firmy jest duże zainteresowanie ofertą franczyzową, która ze względu na proponowane warunki jest jedną z najbardziej przystępnych. Potencjalni franczyzobiorcy zgłaszają się stale z całej Polski, co pozwala na planowanie rozwoju sieci, zgodnie z poczynionymi w firmie założeniami i przyjętą logistyką.
Polecamy: Nowe trendy wśród sieci handlowych
Na ogół zgłaszający się kandydaci w dużym stopniu spełniają konieczne warunki do podjęcia współpracy. Kryterium, które na pewno ją wyklucza jest wskazanie lokalu w zbyt bliskim sąsiedztwie już prosperującego sklepu Reporter Young, prowadzonego przez innego franczyzobiorcę. W takich przypadkach firma odmawia współpracy.
Reporter Young to marka odzieżowa dla dzieci i młodzieży. Należy do krakowskiej firmy TWA RETAIL.
INK