Multi Ice Group – jedna z największych grup gastro w Polsce niebawem skończy 20 lat

Autor: MK
Data dodania: 21 listopada 2022
Kategoria:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Firma wywodzi się z Podlasia, jednak jej oferta cieszy się popularnością w całym kraju. Ponad 300 przedsiębiorców działa już pod szyldami Lody Bonano i “u Lodziarzy” i co chwila pojawiają się kolejne.

Tym, co nas wyróżnia i czemu zawdzięczamy tak ogromny sukces, jest kompleksowość usług, minimum formalności oraz niski wkład własny. Ostatnio zdecydowaliśmy się jeszcze bardziej poszerzyć naszą ofertę o najlepszej jakości hot-dogi oraz bąbelkowe herbaty. Ale bez względu na rodzaj branży, jaką reprezentuje franczyza, partnerzy mogą liczyć na w pełni wyposażone, mobilne punkty, bazę gotowych lokalizacji, pomoc w uzyskaniu finansowania oraz szkolenia, które pozwalają prowadzić dochodowy biznes bez posiadania wiedzy czy wcześniejszego doświadczenia w danej dziedzinie – mówi Radosław Charubin, CEO Multi Ice Group. – Liczba naszych aktualnych franczyzobiorców mówi sama za siebie. Co ważne każdy model biznesowy jest przez nas sprawdzany i na bieżąco udoskonalany. Jednym słowem, nie osiadamy na laurach, tylko nieustannie się rozwijamy i pracujemy nad poszerzeniem i urozmaiceniem naszej franczyzowej oferty.

Krótka historia Multi Ice Group

Po Lodach Bonano w 2016 roku na rynku zadebiutował nowy koncept. “u Lodziarzy” Wytwórnia Lodów Polskich. To lody produkowane na bazie mleka i świeżych owoców, według tradycyjnej receptury. W wielu miastach zaczęły więc pojawiać się lokale “u Lodziarzy”, a znakiem rozpoznawczym sieci stały się nietypowe, regionalne smaki, jak na przykład lody o smaku sera korycińskiego czy sękacza. Obecnie działa ponad 100 lodziarni serwujących lody, sorbety, Bąbel Wafle oraz kawę.

Z czasem powstało też Centrum Zaopatrzenia Lodziarni Lodziarz.pl, rozwinęła się produkcja maszyn do lodów pod szyldem Hard–Ice, a w dobie pandemii zadebiutował także sklep internetowy Prostewypieki.pl o charakterze małej manufaktury. To gotowe mieszanki do przygotowania chleba, bułek, chałek i bagietek. Ich receptury zostały oparte na domowych, sprawdzonych przepisach, dlatego znajdziemy w nich wyłącznie naturalne składniki – bez konserwantów, sztucznych barwników i polepszaczy smaku.

Nowość w ofercie

Zaczynaliśmy od lodów i jak widać osiągnęliśmy wielki sukces. Jednak chcemy się rozwijać również w innych kierunkach gastronomicznych. W tym roku weszliśmy do branży małych gastronomii z Crazy Dog oraz BuBu Bubble Tea. Obie wpisują się w nasze ogólne założenia, które wypracowaliśmy na przestrzeni dwudziestu lat. Zapewniamy dostęp do oryginalnych, wysokiej jakości składników, gwarantujemy wsparcie na każdym etapie inwestycji i całe know how dotyczące prowadzenia tego rodzaju działalności – mówi Radosław Charubin, CEO Multi Ice Group.

Franczyza Crazy Dog to trzy modele współpracy – lokal stacjonarny, w pełni wyposażona, mobilna przyczepa gastronomiczna oraz punkt food court w galerii handlowej. Jeden z pierwszych lokali franczyzowych od kilku miesięcy działa przy obleganej przez turystów promenadzie w Świnoujściu. Ostatnio lokal otworzył się w białostockiej galerii, a niebawem ruszy w Łomży i Białej Podlaskiej.

Kolejną marką, która w 2022 roku weszła do oferty Multi Ice Group, jest BuBu Bubble Tea. Bubble tea to napoje, które wywodzą się z Tajwanu. Ich sekretem są wypełnione sokiem kuleczki popping boba, zanurzone w owocowej herbacie. Bubble tea można pić przez cały rok, bez względu na pogodę. Dlatego franczyza BuBu dostępna jest w trzech wariantach współpracy: jako lokal stacjonarny, designerska przyczepa gastronomiczna lub wyspa w galerii handlowej.

Podsumowując

Można mieć pewność, że lista franczyz oferowanych przez Multi Ice Grup na pewno nie została jeszcze zamknięta i niebawem pojawią się nowe, nietuzinkowe propozycje.

Wiele osób zadaje sobie pytanie: czy istnieje przepis na sukces? Odpowiedź jest banalnie prosta. To sprawdzona koncepcja i zaangażowanie. Pomysł na dochodowy biznes oferujemy my, franczyzobiorca musi wykazać jedynie chęci do pracy i zdobycia potrzebnej wiedzy – podsumowuje Radosław Charubin.

Sprawdź ofertę w katalogu

Finanse

  • Minimalna kwota: 25 000 zł netto ( przy finansowaniu przez leasing)
  • Opłata wstępna: brak
  • Opłata bieżąca: od 400 zł netto miesięcznie
  • Opłata marketingowa: 100 zł netto

Dołącz do newslettera

zobacz więcej

Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram