Mrożony deser zagrzewa do walki o klientów

Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: freeimages.com
Mrożony deser zagrzewa do walki o klientów

Lody są ulubionym deserem Polaków. Na jedną osobę przypada już ponad 4 litry rocznie. To dobra wiadomość zarówno dla właścicieli lodowych konceptów franczyzowych, jak i przedsiębiorców działających na licencji tych firm. 

Początek wiosny to intensywny czas przygotowań do sezonu dla wszystkich sieci specjalizujących się w sprzedaży lodów.

Wśród franczyzowych marek lodziarni, które zapowiedziały zwiększenie zasięgu działania są m.in. LodyBonano, Lodomania, Lody Lida, Mangatto oraz Mini Melts – producent zdrowych deserów mrożonych na bazie jogurtu i naturalnych soków.

Według danych GUS, rocznie jedna osoba kupuje lody za sumę około 50 zł. Z każdym sezonem ta kwota stopniowo wzrasta. Firma Euromonitor Intenational prognozuje, że w tym roku wartość rynku lodów w Polsce wyniesie 1,82 mld zł.

Magdalena Kwiatkowska, specjalistka ds. rozwoju franczyzowej sieci Wytwórna Lodów Polskich „u Lodziarzy” zauważa, że Polacy najbardziej lubią lody śmietankowe, czekoladowe i truskawkowe.

Zdecydowanie wolą mleczne (wybiera je pod 70% klientów tej sieci) od sorbetów. Jadają je głównie latem, ale coraz częściej lody pojawiają się też na stołach podczas przyjęć o różnych porach roku.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram