Mrożony deser rozgrzewa rynek

Data dodania: 29 grudnia 2017
Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: Lody Lida
Mrożony deser rozgrzewa rynek

Sieć lodziarni Lody Lida kontynuuje rozwój we franczyzie. Firma planuje otwarcie kolejnych punktów sprzedaży na terenie całej Polski.

Sprzedaż lodów to perspektywiczny biznes. Rynek rośnie z roku na rok i nic nie wskazuje na to, że ta tendencja się przełamie. Firma analityczna Euromonitor International szacuje, że w tym roku wzrost rynku lodów może wynieść 2,3 proc. wobec roku 2016, a rynek osiągnie wartość 1,78 mld zł. Dla porównania, w 2016 roku wartość polskiego rynku lodów wzrosła do 1,74 mld zł z 1,67 mld zł w 2015 roku.

Jest popyt, jest podaż

Wykorzystując korzystną sytuację na rynku, kolejna polska marka podzieliła się planami rozbudowy franczyzowej sieci lodziarni. Firma Lody Lida proponuje współpracę w ramach trzech formatów.

Jednym z nich jest otwarcie punktu mobilnego. Kolejna opcja to otwarcie stacjonarnej lodziarni (tzw. sprzedaż z okienka). Franczyzodawca umożliwia też poszerzenie dotychczasowej działalności firmy partnerskiej w ramach adaptacji istniejącego lokalu.

Pierwsza lodziarnia pod marką Lody Lida powstała w 2008 roku w Książu Wielkopolskim, gdzie do tej pory znajduje się siedziba firmy.

Okazało się, że nasze lody cieszyły się wielką popularnością, a ich smak pokochali najmłodsi i docenili najstarsi. To zmotywowało nas do rozwoju działalności i dziś mamy już kilkunastu partnerów, którzy tworzą z nami franczyzową sieć lodziarni” – czytamy na stronie firmowej.

Motywacją do podjęcia działań mogą posłużyć dane firmy Euromonitor International która podaje, że w 2018 roku rynek lodów wzrośnie o kolejne 2,5 proc. i osiągnie wartość ponad 1,82 mld zł.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram