Mrożone jogurty w lekkim odwrocie

Autor: Redakcja
Kategoria:
Mrożony jogurt

Z mapy Warszawy znikają dwa punkty z mrożonymi jogurtami. Jeden nie zdążył powstać, drugi został zastąpiony przez bar mleczny.

Lokal po działającym od końcówki 2012 roku lokalu Feel the Chill przejął bar mleczny Przy Maku. Mowa o jogurciarni przy Dworcu Centralnym w Warszawie. Po drugiej stronie Alej Jerozolimskich, obok hotelu Mariott miał powstać lokal sieci Yogen Früz. Z remontowanej placówki zniknęły już wszelkie oznaczenia sieci i zapowiedzi otwarcia.

Sieć Yogen Früz rozpoczęła ekspansję uruchamiając dwa punkty własne. Postawiła na franczyzę, kończąc rok 2013 z trzema jednostkami franczyzowymi. I choć marka jest znana na całym świecie – posiada ponad 1400 lokalizacji, w Polsce jest to już trzecia próba zaistnienia w świadomości konsumentów. I całkiem realne, że tym razem Yogen Früz pozostanie z nami na dłużej. Po zapoznaniu się z produktami wszystkich firm oferujących mrożone jogurty dowiadujemy się, że tylko jogurt marki Yogen Früz robiony jest na bazie prawdziwego jogurtu w postaci kostki jogurtowej, a nie z proszku. Cenna informacja, szczególnie gdy naprawdę dbamy nie tylko o cenę, ale przede wszystkim o jakość. Yogen Früz oferuje swoim franczyzobiorcom kilka wariantów stoisk, dzięki czemu punkt z mrożonymi jogurtami można otworzyć już za kwotę 50 tys. zł na powierzchni 5m².

Sieć Feel the chill, której filozofia brzmi „Fit&Fun” jest z kolei liderem w liczbie placówek własnych. - Pierwszy punkt Feel the chill otworzyliśmy 6 kwietnia 2011 roku w Radomiu. Był to wtedy jedyny w Polsce bar jogurtowy. Pierwsze pół roku działalności było okresem próby. Testowaliśmy nasze założenia biznesowe i sprawdzaliśmy, jak rynek zareaguje na nowy produkt, czyli jogurt mrożony. Sieć zaczęła się dynamicznie rozwijać po tym okresie, kiedy w listopadzie 2011 roku uruchomiliśmy dwa lokale w Warszawie. W chwili obecnej mamy 9 placówek własnych i 4 franczyzowe – mówi Ewelina Szobska z sieci Feel the chill. Zbudowanie gruntownej pozycji na rynku powoduje, że sieć jest postrzegana jako bardziej pewny i stabilny partner.

Więcej o sytuacji na rynku mrożonych jogurtów przeczytacie w tekście Zamrożone zyski?

KB, MR

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram