Mr Hamburger zadowolony z wyników sprzedaży

Autor: Redakcja
Data dodania: 18 lutego 2016
Kategoria:
Foto: Mr Hamburger
Mr Hamburger zmniejszył straty.

Spółka Mr Hamburger prowadząca sieć barów fast food i restauracji z tradycyjną polską kuchnią uzyskała satysfakcjonujące wyniki sprzedaży.

W IV kwartale 2015 roku funkcjonowało 6 własnych restauracji pod marką Leśne Runo oraz 15 barów fast food pod marką Mr Hamburger (w tym 6  lokali  własnych i 9 prowadzonych na zasadzie franczyzy).

Jak podała spółka, w ub.r. Mr  Hamburger kontynuował działalność w zakresie  prowadzenia  restauracji przy stacjach paliwowych, oraz prowadzenia barów fast-food, głównie w centrach handlowych. Przy dwóch restauracjach spółka prowadzi również motele.

Zarówno w segmencie restauracji,  jak i barów fast food firma uzyskała satysfakcjonujące wyniki sprzedaży. W IV kwartale 2015 roku spółka Mr Hamburger osiągnęła przychód ze sprzedaży w wysokości 2, 156.203,58 zł, oraz stratę netto w wysokości 67.362,56 zł. W porównywalnym okresie 2014 roku firma osiągnęła przychód w wysokości 2.174.190,68 zł oraz stratę netto w wysokości 533.785,38 zł. Oznacza to, że wynik finansowy osiągnięty w IV kwartale 2015 roku w porównaniu do IV kwartału 2014 roku jest lepszy o 466.422,82 zł.

W najnowszym raporcie okresowym firma zaznacza, że ważnymi elementami poprawy jest dbałość o poziom kosztów, wzrost średniego paragonu, liczby klientów odwiedzających restauracje i bary oraz podnoszenie marży uzyskiwanej w lokalach.

Zwraca uwagę znacząca poprawa wyniku finansowego w stosunku do porównywalnego okresu roku ubiegłego. Świadczy to o powodzeniu procesu restrukturyzacji firmy. Spółka kończy ten trudny okres i jest przygotowana do rozwoju na rynku gastronomicznym oraz do uzyskiwania satysfakcjonujących dodatnich wyników finansowych.   

Oferta sieć easy food jak nazywane są bary działające pod marką Mr Hamburger’a jest skierowana do osób, które w dzisiejszych czasach żyją szybko, są prawie zawsze zajęte i nie mają czasu na przygotowywanie jedzenia. Szybko żyjący Polacy nie mają czasu na przygotowywanie jedzenia.

Z kolei koncepcja sieci restauracji Leśne Runo zakłada uruchamianie lokali przy stacjach paliw, w miejscach o nasilonym ruchu turystycznym i biznesowym. Cechą wyróżniającą markę Leśne Runo spośród innych sieciowych firm gastronomicznych jest połączenie polskiej tradycji kulinarnej z nowoczesnymi standardami obsługi, charakterystycznymi dla restauracji typu fast food.

Informacja dotycząca współpracy franczyzowej ze spółką Mr Hamburger znajduje się w naszej bazie systemów sieciowych.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram