Mr Hamburger wychodzi naprzeciw zagranicznym sieciom

Data dodania: 1 maja 2014
Autor: Redakcja
Kategoria:
Mr Hamburger

- Jesteśmy bardzo dobrą alternatywa dla zagranicznych sieci. Przez kilkanaście lat rozwijaliśmy się tylko na terenie województwa śląskiego. Mieliśmy dużo zapytań o naszą markę i franczyzę od klientów detalicznych, jak i biznesowych z całej Polski. Ludzie, którzy podróżują i posmakowali naszych burgerów twierdzili, że mamy przepyszne dania i pytali gdzie w swojej okolicy mogą nas znaleźć…To właśnie było powodem podjęcia decyzji o rozwoju konceptu na terenie całego kraju – mówi Dariusz Kozorowski, manager ds. rozwoju i franczyzy sieci Mr Hamburger.

Jaki typ przedsiębiorcy jest bliski ideału franczyzobiorcy Mr Hamburger? Czym się kierujecie przy wyborze partnerów?

Franczyzobiorcą może zostać osoba, która jest przedsiębiorcza, pozytywnie nastawiona na osiąganie sukcesu, nie boi się nowych wyzwań, ciężkiej pracy i odpowiedzialności. Nie wymagamy doświadczenia w branży.

Ile umów franczyzowych udało się podpisać do tej pory?

Do kwietnia 2014 roku w sieci funkcjonuje 19 barów Mr Hamburger, 12 z nich to bary prowadzone przez naszych franczyzobiorców. Od czasu podjęcia decyzji o rozwoju konceptu na terenie całego kraju podpisaliśmy 3 umowy franczyzowe.

W jaki sposób zachęcacie potencjalnych franczyzobiorców do działalności pod szyldem Mr Hamburger?

Rozwijając sieć franchisingową kierujemy się zasadą: "Prowadzisz swój własny biznes, ale nie jesteś w nim sam". Fundamentalnym założeniem modelu franczyzowego spółki jest to, że marka odniesie sukces tylko wtedy, gdy odniosą go współpracujący z nami partnerzy. Potencjalnemu franczyzobiorcy oferujemy swoją pomoc począwszy od wyszukania jak najlepszej lokalizacji pod bar Mr Hamburger, poprzez pomoc w negocjowaniu warunków i umowy najmu, po pomoc w prowadzeniu i zarządzaniu funkcjonującym lokalem. Na start partner dostaje od nas kredyt kupiecki na pierwsze zatowarowanie, ma odroczony termin płatności o 30 dni.

Dariusz Kozorowski, manager ds. rozwoju i franczyzy sieci Mr Hamburger

Ile trwa proces uruchomienia lokalu Mr Hamburger od momentu podpisania umowy?

Proces uruchomienia lokalu trwa od około miesiąca do nawet kilku miesięcy. Jest to ściśle uzależnione od wielkości lokalu, stanu technicznego, początkowego przeznaczenia lokalu, itd. Najdłużej będzie trwało otwarcie lokalu w kamienicy w centrum miasta wpisanej do rejestru zabytków. Związane to jest z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń.

Jakie są koszty przystąpienia do sieci?

Koszty inwestycji są ściśle uzależnione m.in. od wielkości lokalu i stanu technicznego. Minimalna inwestycja wynosi około 90 tys. zł netto. Natomiast inwestycja w lokal o powierzchni całkowitej około 80/90m2 (z wydzieloną, klimatyzowaną salą jadalną) wynosi 120 tys. zł netto. W kwocie inwestycji zawarte jest: umeblowanie baru oraz sali jadalnej, wyposażenie w sprzęt gastronomiczny i akcesoria do prowadzenia punktu, opłaty za projekty, sprzęt IT i nagłaśniający i urządzenia marketingowe POS. Do podanej kwoty należy doliczyć koszty adaptacyjno budowlane (ewentualna wymiana/ położenie kafelek, płyt KG, WC, instalacji: elektryczna, wod-kan, wentylacja, etc.) oraz opłatę operacyjna w wysokości 16.000 zł netto.

Czy Państwa zdaniem oferta fast-food to jest to, czego oczekują od sieci gastronomicznej Polacy. Lubimy zjeść dobrze i szybko?

O tak, Polacy z pewnością lubią dobrze zjeść. Easy Food - jak wolimy nazywać dania Mr Hamburger - jest skierowany do osób, które w dzisiejszych czasach żyją szybko. Szybko żyjący Polacy nie mają czasu na przygotowywanie jedzenia, a ponieważ są głodni „tu i teraz” chcą zaspokoić swój głód szybko i bez zbędnych ceregieli. Ludzi żyjących szybko i chcących równie szybko zaspokoić swój głód będzie przybywało. Wychodzimy im naprzeciw z posiłkami bardzo dobrej jakości w rozsądnej cenie.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram