Mr Hamburger otworzy w tym roku 12 barów

Data dodania: 24 czerwca 2014
Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: Mr Hamburger

- Stajemy się coraz bardziej europejskim społeczeństwem, coraz częściej i chętniej stołujemy się poza domem. Rozwijamy się zgodnie z tym trendem. Plany naszej spółki zakładają otwarcie w tym roku około 12 barów. Aktualnie prowadzimy dość zaawansowane rozmowy z kilkoma potencjalnymi franczyzobiorcami – mówi w rozmowie z portalem Franczyzawpolsce.pl Dariusz Kozorowski, menadżer ds. rozwoju i franczyzy sieci Mr Hamburger.

W ubiegłorocznych planach spółki była m.in. zmiana menu na lepiej dopasowane do potrzeb i oczekiwań klientów. Czy pomysł na fast-food wynika z tych oczekiwań?

Mr Hamburger nie jest fast foodem w dosłownym znaczeniu. Pamiętajmy proszę, że nasze posiłki robione są pod konkretne zamówienie na oczach oczekującego klienta, nie tworzymy sztucznych kolejek i nie wydłużamy specjalnie czasu oczekiwania na wydanie posiłku. Klient składa zamówienie i dopiero wtedy uruchamiamy cały proces przygotowania posiłku. Wiąże się to oczywiście z chwilą oczekiwania na przygotowanie (ok. 3-7 min), ale każdy kto spróbował naszych burgerów wie już, że „najlepszy burger to tylko w Mr Hamburger”.

Foto: Dariusz Kozorowski

Jak według Pana zmienił się kulinarny gust Polaków w ciągu ostatnich dziesięciu lat?

Myślę, że stajemy się coraz bardziej europejskim społeczeństwem, coraz częściej i chętniej stołujemy się poza domem. Kulinarny gust Polaków zmieniał się wraz ze sposobem życia i poznawania innych kuchni. Przeżywaliśmy zachwyt kuchnią azjatycką, kebabami, jedzeniem na wagę oraz pizzą. Wystarczy spojrzeć jak kształtuje się rynek gastronomiczny w Polsce i jakie koncepty się rozwijają. Polacy posmakowali hamburgerów w latach 90. i od tamtego czasu ten rynek nieustannie się rozwija. Jestem przekonany, że najlepsze czasy i rozkwit rynku gastronomicznego, a w szczególności dań oferowanych przez sieć Mr Hamburger mamy jeszcze przed sobą.

A jak radzicie sobie z rozszerzającym się trendem na zdrowe odżywianie? Czy ów trend nie zagrozi pozycji popularnego zestawu frytki i hamburger?

Zdrowe odżywianie jest coraz bardziej popularne ale też drogie, niestety nie każdego na nie stać. Staramy się bacznie obserwować zmieniające się warunki rynkowe oraz gusta klientów i podążając za coraz bardziej rosnącymi oczekiwaniami klientów pod koniec marca br. wprowadziliśmy do sieci całkiem nowe receptury kotletów. Możemy się pochwalić 100% wołowiną oraz 100% wieprzowiną, którym smaku dodają nasze firmowe sosy bez dodatku konserwantów. Smażymy kotlety beztłuszczowo, a do większości dań używamy świeżych warzyw. Jestem zatem przekonany że popularny zestaw „burger i frytki” jeszcze długo nie starci swojej popularności.

Jakie z przeprowadzonych w ostatnim czasie działań okazało się tzw. strzałem w dziesiątkę?

W ostatnim czasie wprowadziliśmy do sieci nowe wzory opakować i kubków, chcemy je twórczo wykorzystywać i sprawić aby były bardziej przyjazne dla klienta, spotkało się to z bardzo pozytywnym odzewem ze strony klientów.

Ostatnią realizacją była wymianą kotletów oraz związana z tym również wymiana menubordów, na których chcieliśmy zaakcentować nasza jakość. Opinie klientów są jak najbardziej pozytywne.

Ilu franczyzobiorców chcielibyście pozyskać w tym roku?

Plany spółki zakładają otwarcie w tym roku około 12 barów. Aktualnie prowadzimy dość zaawansowane rozmowy z kilkoma potencjalnymi franczyzobiorcami. Należy pamiętać, że sieć do tej pory rozwijana była tylko na terenie Śląska. Nikt nie chce inwestować w „kota w worku” nie znając i nie poznając marki i zasad jej funkcjonowania. Potencjalny franczyzobiorca z północy kraju musiał przyjechać do Sosnowca lub Rudy Śląskiej, aby zobaczyć jak wygląda koncept. Jestem pewien, że wraz z rozwojem sieci i pojawianiem się nowych lokali Mr Hamburgera w różnych regionach Polski, wzrośnie ilość zainteresowanych ponieważ będą mogli zobaczyć w swojej okolicy jak wygląda i jak funkcjonuje koncept.

Jak wygląda konkurencja w tym segmencie rynku?

Konkurencja jest duża, co raz pojawiają się koncepty, które bez doświadczenia po roku działalności, bez zaplecza logistycznego i potencjału ludzkiego tworzą koncepty franczyzowe. Prym jednak wiodą duże zagraniczne sieci, których reklamy radiowo-telewizyjne w ostatnim czasie bardzo się nasiliły. Mr Hamburger jest najlepszą alternatywą zarówno dla tych dużych konceptów, jak i tych dopiero co powstałych.

W obecnym świecie konsumpcji, gdzie wszystko jest na wyciągnięcie ręki, jak przekonać konsumenta, że właśnie nasz produkt jest najlepszy?

Nasze produkty tak naprawdę przekonują same za siebie. Potwierdzają to wciąż powracający klienci, a najlepiej widać to na nowo otwartych barach gdzie klienci nieśmiało. Nie znając marki kupują podstawowego burgera, smakują go i zaraz wracają po większe kanapki, chwaląc smak i jakość naszych posiłków.

Rozmawiała Irina Nowochatko-Kowalczyk

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram