Oferta Mr Hamburgera skierowana jest do osób, które są prawie zawsze zajęte. – Prowadzenie dynamicznego życia stało się standardem wśród Polaków. Nie mają oni czasu na przygotowywanie jedzenia, a pragną szybko zaspokoić swój głód. Właśnie dlatego Mr HAMBURGER wychodzi im naprzeciw z posiłkami bardzo dobrej jakości w rozsądnej cenie – podkreśla Dariusz Kozorowski.
Lokale sieci powstają w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców, w centrach handlowych oraz przy trasach o dużym nasileniu ruchu. Powierzchnia lokalu musi mieć, w zależności od położenia, od 40 mkw. (centra handlowe) do 80 mkw. (lokale wolnostojące z własną salą konsumpcyjną). Obecnie pod szyldem Mr Hamburger funkcjonuje ok. 20 placówek.
Franczyzobiorcą Mr Hamburgera może zostać każda osoba, spółka nie wymaga doświadczenia w prowadzeniu lokali gastronomicznych. Minimalny koszt inwestycji to około 85 tys. zł. netto. Kwota zawiera wyposażenie lokalu w niezbędny sprzęt oraz opłatę za przystąpienie do sieci. Należy jeszcze doliczyć koszty projektu i adaptacji lokalu. Spółka pomaga przy wyborze lokalizacji oraz oferuje wszelką pomoc merytoryczną w początkowym okresie prowadzenia baru.
Mr Hamburger jest jedną z bardziej rozpoznawalnych marek działających w sektorze usług gastronomicznych, głównie na terenie województwa śląskiego. Firma działa od ponad dwudziestu lat (pierwszy bar Mr Hamburger powstał w 1990 roku) i była pionierem na rynku fast food na długo przed wejściem dużych zagranicznych koncernów. W lipcu 2012 roku, prezesem spółki Mr Hamburger został Tomasz Miernikowski, który kwietniu tego roku objął również stanowisko prezesa spółki Mr Kuchar (dawniej Leśne Runo) zarządzającej siecią przydrożnych restauracji.
Adam Gieras