Mr Hamburger kontynuuje rozwój franczyzowych formatów

Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: freeimages.com
Mr Hamburger kontynuuje rozwój franczyzowych formatów

Właściciel sieci restauracji Leśne Runo i barów typu fast food Mr Hamburger planuje dalszy rozwój obu swoich formatów gastronomicznych.

Spółka zamierza rozwijać sieć barów fast food pod marką Mr Hamburger, która jest znana szczególnie na południu Polski. Rozwój będzie dokonywany za pomocą franczyzy, a także w formacie własnym.

Na koniec 2016 roku funkcjonowało 6 restauracji Leśne Runo oraz 15 lokali Mr Hamburger z czego 6 to lokale własne, a reszta prowadzona w oparciu o system franczyzy. Ostatnie otwarcie w ramach tej sieci nastąpiło w ostatnich dniach maja. Spółka, po przeprowadzanych pracach adaptacyjnych, rozpoczęła działalność we własnym lokalu w sieci Mr Hamburger położonym w Mysłowicach.

Spółka Mr Hamburger w pierwszym kwartale 2017 r. osiągnęła przychód ze sprzedaży na poziomie 2 400 908,17 zł, ale poniosła stratę netto w wysokości -265 857,17 zł.

W porównywalnym okresie 2016 r. firma osiągnęła przychód w wysokości 2 094 895,89 zł oraz poniosła stratę w wysokości -132 132,90 zł. Co oznacza, że wynik finansowy osiągnięty w I kwartale 2017 r. w porównaniu do I kwartału 2016 r. jest gorszy o -133 724,27 zł.

Zarząd spółki tłumaczy, że w omawianym okresie nastąpił znaczny wzrost kosztów działalności (ponad 21 proc.). Złożyły się na to głównie koszty związane z otwarciem lokalu w Katowicach oraz znaczący wzrost wynagrodzeń pracowników sieci restauracji Leśne Runo i barów Mr Hamburger. 

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram