Moodo zbliża się do setki

Autor: Redakcja
Data dodania: 22 czerwca 2010
Kategoria:

Moodo_PhotoSieć sklepów z odzieżą młodzieżową Moodo Urban Fashion Mode zakończy ten rok z liczbą ponad stu placówek. Firma należy do nielicznych w branży, którym kryzys dodał skrzydeł.

Wyjątkowo w nowe otwarcia obfitował rok ubiegły, kiedy to uruchomionych zostało 45 sklepów Moodo, które stanowią niemal połowę całej sieci. Wpływ na tą sytuację miał przede wszystkim kryzys gospodarczy, który zweryfikował rynek i pozostawił miejsce nowym, prężnym firmom. Moodo postanowiło to wykorzystać. Ale i teraz nie osiada na laurach.

– Firma cały czas się rozwija. W 2010 roku roku planujemy jeszcze otworzyć 15 nowych sklepów – mówi Aleksander Dubowski, dyrektor ds. rozwoju Moodo Urban Fashion Mode. Obecnie ich liczba zbliża się do setki. W czerwcu uruchomione zostały punkty we Wrześni, Mysłowicach, Skarżysku-Kamiennej, Jaworznie i Żywcu. Na lipiec zaplanowano otwarcie w Siemiatyczach. Kolejne sklepy powstawać będą w całej Polsce, jednak ze szczególnym naciskiem na Śląsk.

– W sferze naszych zainteresowań są sklepy w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców. Nasze placówki powstają również w trochę mniejszych miejscowościach, liczących nie mniej niż 30 tys. mieszkańców – dodaje Aleksander Dubowski.

Franczyzobiorca, który chce podjąć współpracę z Urban Fashion Mode, powinien posiadać lokal w atrakcyjnym miejscu np. na rynku miejskim, deptaku, przy głównej ulicy miasta albo w centrum handlowym. Na wykończenie pomieszczeń, zgodnie ze standardami Moodo, oraz wyposażenie  sklepu o powierzchni ok. 50 mkw. trzeba przeznaczyć około 40 tys. zł. W ramach pakietu franczyzowego firma oferuje zatowarowanie sklepu pełnymi kolekcjami przeznaczonymi na dany sezon, koordynację przygotowania sklepu i pomoc przed otwarciem, regularne uzupełnianie stanu magazynowego sklepu, regularne wizyty visual merchandisera, marketing oraz materiały wspomagające sprzedaż.

Marka Moodo oferuje odzież i dodatki dla dziewcząt i młodych kobiet. Firma powstała w 2005 r., a poprzez franczyzę rozwija się od 2007 r. Firma buduje także sieć dystrybucji na terenie Czech, Słowacji oraz na Ukrainie.

Joanna Cabaj - Bonicka

Sprawdź ofertę w katalogu

Finanse

  • Minimalna kwota: inwestycja/wyposażenie sklepu około 800zł / m2
  • Opłata wstępna:
  • Opłata bieżąca:
  • Opłata marketingowa: opłata licencyjna wynosi 1200zł /rok

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram