Moodo nie zwalnia tempa

Autor: Redakcja
Data dodania: 27 marca 2013
Kategoria:
moodo_logo

moodo_logo

Moodo kolejny rok z rzędu udowadnia, że plany ekspansji trzeba realizować. Tylko w zeszłym roku sieć rozrosła się o 30 placówek franczyzowych. 

Franczyza istniejącej od 2005 roku sieci Moodo wystartowała przed sześcioma laty. W tym czasie otwarto 130 placówek franczyzowych. Firma nie zwalnia tempa, przez cały czas intensywnie poszukuje franczyzobiorców. - W zeszłym roku zanotowaliśmy znaczny rozwój naszej sieci. Otworzyliśmy 30 salonów franczyzowych, ponadto podjęliśmy współpracę z kolejnymi kontrahentami w krajach sąsiedzkich – mówi Aleksander Dubowski, Dyrektor ds. Rozwoju Moodo.

Czy w tym roku padnie kolejny rekord? To się okaże. Z informacji, które zdobył portal FranczyzawPolsce.pl wynika, że najbliższe otwarcia salonów Moodo będą miały miejsce na początku kwietnia w Puławach i Limanowej. Później należy spodziewać się kolejnych placówek w Warszawie, Krakowie, Koszalinie, Starachowicach i Tarnowie.

Potencjalny franczyzobiorca powinien liczyć się z kosztami wyposażenia sklepu wynoszącymi ok. 40 tys. zł. Trzeba także zainwestować w remont lokalu, koszty w tym przypadku zależne są od jego stanu technicznego. – Zwrot nakładów uzależniony jest od inwestycji początkowej i kosztów stałych. Jeśli lokal trzeba przygotować od stanu zerowego, nakłady są większe i zwrot inwestycji może trwać nawet 2 lata. Jednak w większości nakłady zwracają się w ciągu 8-15 miesięcy – podkreśla Aleksander Dubowski, dyrektor ds. rozwoju sieci Moodo Urban Fashion Mode.

Moodo kładzie duży nacisk na działania marketingowe. Liczne akcje promocyjne na stronie internetowej i konkursy na portalach społecznościowych spotykają się z bardzo pozytywnym odbiorem. Jak widać, szeroko zakrojone działania w sferze social media przynoszą zamierzony efekt.

Modo powstała w 2005 roku. Podstawową działalnością przedsiębiorstwa jest produkcja i sprzedaż odzieży skierowanej do dziewczyn i młodych kobiet ceniących połączenie jakości, oraz modnego a jednocześnie luźnego stylu – od odzieży street i fashion po styl sportowy.

Adam Gieras

Sprawdź ofertę w katalogu

Finanse

  • Minimalna kwota: inwestycja/wyposażenie sklepu około 800zł / m2
  • Opłata wstępna:
  • Opłata bieżąca:
  • Opłata marketingowa: opłata licencyjna wynosi 1200zł /rok

Dołącz do newslettera

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram