Moodo dynamicznie powiększa sieć

Autor: Redakcja
Data dodania: 1 czerwca 2011
Kategoria:

Moodo_Photo

Sieć sklepów z odzieżą dla nastolatek już kolejny raz z rzędu uruchomi ok. 30 placówek w ciągu roku. Inwestycja w taki sklep może zwrócić się franczyzobiorcy nawet w niespełna rok.

Firma w tegorocznym sezonie wiosennym otworzyła już 12 sklepów, m.in. w Mielcu, Bytomiu, Częstochowie, Lesznie, Kutnie i Toruniu. W sumie pod szyldem Moodo działa już 115 sklepów, a do lipca przybędą jeszcze cztery. Natomiast plan na drugą połowę roku zakłada otwarcie 15 sklepów. Placówki powstają na terenie całego kraju, bez nacisku na konkretny region. W ocenie przedstawicieli sieci, rynek odzieżowy właśnie rozbudza się ze stagnacji i otwarcie obecnie sklepu w dobrej lokalizacji jak najbadziej ma sens i powinno być opłacalnym przedsięwzięciem.

- Koszt przygotowania wyposażenia sklepu to ok. 40 tys. zł. Trzeba także zainwestować w remont lokalu, koszty w tym przypadku zależne są od jego stanu technicznego. Zwrot nakładów uzależniony jest od inwestycji początkowej i kosztów stałych. Jeśli lokal trzeba przygotować od stanu zerowego, nakłady są większe i zwrot inwestycji może trwać nawet 2 lata. Jednak w większości nakłady zwracają się w ciągu 8-15 miesięcy - mówi Aleksander Dubowski, dyrektor ds. rozwoju sieci Moodo Urban Fashion Mode.

Moodo koncentruje się nie tylko na nowych otwarciach, ale dużą wagę przykłada także do tworzenia coraz atrakcyjniejszej oferty, ciekawych promocji i działań marketingowych, które wspierają rozwój sprzedaży w istniejących placówkach. W tym roku po raz pierwszy w kolekcji Moodo pojawią się kostiumy kąpielowe. Firmie udało się także zaprosić do współpracy obecną Miss Polonię Rozalię Mancewicz, która została Ambasadorką marki Moodo i wystąpiła w roli modelki podczas sesji zdjęciowej prezentującej najnowszą kolekcję.

- Moodo kładzie duży nacisk na działania marketingowe i nieustanne zaskakiwanie klientek ciekawymi pomysłami - podkreśla Aleksander Dubowski. Wiele z tych działań koncentruje się wokół Internetu i social media.

Niedawno Moodo uruchomiło sklep internetowy. Ponadto udostępnia na swojej stronie internetowej grę Moodambi, dzięki której dziewczyny kreują autorskie stylizacje i inspirują innych swoim spojrzeniem na świat mody. Najlepsze stylistki z gry mogą wziąć udział w projektowaniu części kolekcji na przyszły sezon. - Moodo działa także prężnie na fecebooku. Jednym z najnowszych pomysłów jest akcja: „Przecenianie za klikanie” umożliwiająca fanom marki obniżanie cen poprzez odpowiednią aplikację na facebooku. W ten sposób klienci mają realny wpływ na ceny wybranego asortymentu - dodaje Dubowski.

Sprawdź ofertę w katalogu

Finanse

  • Minimalna kwota: inwestycja/wyposażenie sklepu około 800zł / m2
  • Opłata wstępna:
  • Opłata bieżąca:
  • Opłata marketingowa: opłata licencyjna wynosi 1200zł /rok

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 11 sierpnia 2022
Ponad połowa Polaków akceptuje pracę na czarno
Data dodania: 10 sierpnia 2022
Sieć Duży Ben ma już 250 sklepów
Data dodania: 9 sierpnia 2022
Franczyza czy własny biznes?
Data dodania: 8 sierpnia 2022
Franczyza na niepewne czasy

zobacz więcej

Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram