Monnari Trade zmienia strategię

Autor: Redakcja
Data dodania: 11 grudnia 2008
Kategoria:
monnari_fotka.jpg

Wobec przewidywanego spowolnienia w gospodarce Monnari Trade chce się rozwijać w sposób zrównoważony. Planuje m.in. ograniczenie o około 80 proc. otwarć nowych salonów - wynika z nowej strategii spółki.

monnari_fotka.jpgWcześniejsze plany zakładały otwarcie w przyszłym roku ok. 120 nowych salonów. Nowa strategia firmy zakłada podjęcie działań zmierzających do spokojnego przejścia przez okres zawirowań w gospodarce. Firma podtrzymuje wolę uzyskania wiodącej pozycji wśród firm odzieżowych w Polsce.

Inne założenia strategii to optymalizacja działania salonów już istniejących i zamknięcie nierentownych sklepów. Firma rezygnuje z rozwoju poprzez przejęcia innych podmiotów z branży i wstrzymuje ekspansję zagraniczną.
Spółka zamierza skupić się na rozwoju marki Monnari, a ze względu na jej rozpoznawalność ograniczyć wydatki reklamowe. Ograniczeniu poddane zostaną również wydatki na szkolenia, za wyjątkiem tych, które są dofinansowywane z UE.
Zarząd rozważa też możliwość wycofania się z projektów, w których osiągnięcie zyskowności jest oddalone w czasie.

W komunikacje spółki nie znalazły się informacje o planach związanych z przejętą przez Monnari franczyzową siecią sklepów marki Roy.

                                                Redakcja, 11 grudnia 2008 r.

Dołącz do newslettera

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram