Monnari reaguje na kryzys

Autor: Redakcja
Data dodania: 24 listopada 2008
Kategoria:

Na koniec września b.r. Grupa Kapitałowa posiadała 236 salonów. Plan na 2008 r. dotyczący ilości nowo otwieranych salonów w liczbie 80 zostanie przekroczony. Jednak Zarząd pracuje nad nową strategią dla Spółki i Grupy.

W związku ze światowym kryzysem finansowym także w Polsce możemy obserwować spadek konsumpcji indywidualnej i pogarszające się nastroje konsumentów, co odczuwa już cała branża odzieżowa.

Dlatego obecnie Zarząd „MONNARI TRADE” S.A. pracuje nad nową strategią dla Spółki i Grupy Kapitałowej, która powinna być ukończona w grudniu b.r. Jednak już teraz wiadomo, że wobec spowolnienia gospodarczego kraju, Spółka zrezygnuje z rozwoju poprzez przejęcia innych podmiotów z branży oraz wstrzyma ekspansję zagraniczną.

Grupa Monnari jest właścicielem marek Monnari, Pabia i Molton skierowanych do kobiet. W czerwcu tego roku kupiła 51 proc. firmy Roy z Żywca, producenta odzieży typu casual dla mężczyzn. Wartość transakcji oszacowano na 1,7 mln. zł. Roy ma 10 salonów własnych w kraju i trzy franczyzowe w Rosji. Monnari chce zainwestować w Roya 15 mln złotych.

Kasia Foks, 24 listopada 2008 r.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram