W czerwcu tego roku liczba placówek Monetii przekroczyła 700 punktów, z których 80% jest prowadzona przez agentów.
– Wciąż widzimy potencjał dalszego rozwoju sieci. Celujemy w lokalizacje uczęszczane przez naszych potencjalnych klientów, ale o niskim nasyceniu firmami obsługującymi transakcje gotówkowe, tj. wpłaty na rachunki bankowe, opłaty abonamentowe czy wypłaty gotówki alternatywne dla bankomatów – mówi w rozmowie z franczyzapolsce.pl Wojciech Jóźwiak, prezes sieci agencji płatniczej Monetia.
Drugą ścieżką rozwoju tej sieci są kontrakty na świadczenie outsourcingu transakcyjnego dla klientów instytucjonalnych, gdzie to oni wskazują lokalizację i liczbę potrzebnych oddziałów.
Monetia jest liderem w realizowaniu usługi outsourcingu transakcyjnego dla urzędów skarbowych, sądów, jednostek samorządu terytorialnego. Drugą grupę jej strategicznych klientów stanowią banki, dla których spółka uruchamia i outsoursuje oddziały. Do końca tego roku firm planuje uruchomić około 50 nowych oddziałów.