Wczoraj w Warszawie zaprezentowano pierwsze modele ubrań należącej do Artman S.A. nowej marki Mohito, która w sierpniu pojawi się na polskim rynku.
W warszawskiej Cafe Kulturalna, jeden z najbardziej liczących się polskich dystrybutorów odzieży, Artman S.A., zaprezentował kolekcję swojej drugiej - obok House - marki: Mohito. Wprowadzenie jej na rynek odzieżowy planowane jest w sierpniu (najpierw pojawi się w Białymstoku, potem w Trójmieście, Krakowie oraz we Wrocławiu) - wtedy to będzie można kupić ubrania z jesiennej kolekcji.
Oferta ma być zbliżona do propozycji takich marek jak Zara, Promod czy Camaieu.
Artman, własiciel młodzieżowej marki House, od 2001 roku buduje sieć franchisingową. Otworzy pojedyncze salony marki Mohito również w Czechach i na Słowacji. Firma liczy, ze nowa marka przyniesie zyski już w przyszłym roku.
W najbliższym czasie kontrolę nad krakowską firmą przejmie LPP. To umożliwi Artmanowi dostęp do lokali w prestiżowych centrach handlowych.
Kasia Foks, 24 lipca 2008 r.