Polska marka odzieżowa rozwijająca się poprzez franczyzę ma kolejny sklep partnerski.
Nowy salon Quiosque został otwarty w galerii handlowej w Sokołowie. Sklep funkcjonuje na zasadzie franczyzy i zajmuje powierzchnię 97 m².
– Zgodnie z przyjętą strategią, chcemy być obecni zarówno w większych miastach, jak i mniejszych miejscowościach. Sokołów to miejsce z dużym potencjałem. Mamy nadzieję, że szybko zyskamy tam grono klientek – powiedziała Aleksandra Posiadła, manager ds. ekspansji Quiosque.
Aby zostać franczyzobiorcą sieci należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 m², w mieście powyżej 50 tys. mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1,5 tys. zł do 2,5 tys. zł na 1 m² netto.
Jesień w modzie
Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które cenią dobrą jakość materiałów oraz połączenie klasycznej elegancji z aktualnymi trendami.
W myśl koncepcji, że modne jest wszystko to, co pozwala czuć się dobrze, w sezonie jesień-zima 2016/17 projektanci QUIOSQUE stawiają na uniwersalne fasony.
Kolekcje projektowane są tak, aby wzajemnie się uzupełniały, a dowolne elementy można było łączyć ze sobą na wiele sposobów. Wygoda, dobra jakość materiałów i funkcjonalność ubrań współgrają z kobiecym i eleganckim stylem. Większość modeli jest szyta w Polsce.
Przewodnimi kolorami kolekcji są: intensywna fuksja, soczysta czerwień, elektryzujący kobalt, wyrazisty miodowy i butelkowa zieleń. Na uwagę zasługują geometryczne desenie przełamane zwierzęcymi motywami, jak również kobiece, kwiatowe wzory charakterystyczne dla QUIOSQUE.