Polska sieć sklepów z modą damską otworzyła salony w kolejnych centrach handlowych.
Marka Quiosque, która działa na rynku od 25 lat rozwija sieć sprzedaży. W jej ramach funkcjonuje obecnie około 150 sklepów. W ostatnim czasie do sieci salonów dołączyły trzy nowe lokale w Krośnie, Puławach i Chrzanowie. Pierwszy i trzeci to salony franczyzowe, drugi – to sklep własny marki.
Jak mówi Aleksandra Podsiadła, manager ds. ekspansji Quiosque Krosno, Puławy i Chrzanów to nowy obszar działalności firmy.
Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko i swobodnie w ciągu dnia - w pracy czy poza nią.
Salony Quiosque to miejsca, w których dominują jasne i spokojne barwy oraz drewniane wykończenia, dzięki czemu panuje w nich przyjemna, spokojna atmosfera. W każdym z salonów klientki mogą liczyć na profesjonalną poradę dotyczącą wyboru rozmiaru czy stylizacji.