Franczyzowa sieć sklepów z modą damską nie zwalnia tempa rozwoju. Po niedawnych otwarciach salonów w Katowicach, Gdańsku i Poznaniu, znana marka pojawiła się w Kłodzku.
Spółka PBH, właściciel marki Quiosque otworzyła kolejny salon franczyzowy. Pod wspólnym szyldem działa obecnie 131 salonów, prawie połowa (60 sklepów) prowadzona jest przez franczyzobiorców.
Jak mówi Aleksandra Posiadła, manager ds. ekspansji Quiosque, marka chce być obecna zarówno w większych, jak i mniejszych miastach. Dlatego po niedawnych otwarciach sklepów w Katowicach, Gdańsku i Poznaniu wybór padł na Kłodzko - miasto z potencjałem handlowym.
Aby zostać franczyzobiorcą tej marki należy spełnić kilka warunków. Przede wszystkim należy posiadać lokal o powierzchni od 100 do 130 m² w mieście powyżej 50 tys. mieszkańców.Koszt inwestycji w zależności od stanu lokalu waha się od 1,5 tys. zł do 2,5 tys. zł na 1 m² netto.
Oferta marki Quiosque jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które cenią dobrą jakość materiałów oraz połączenie klasycznej elegancji z aktualnymi trendami. Firma w swoich kolekcjach stawia na ponadczasową klasykę, którą dopełniają nowoczesne elementy.
Więcej szczegółów na temat współpracy z Quiosque znajduje się w naszej bazie systemów franczyzowych.