Moda na polską franczyzę

Data dodania: 13 listopada 2016
Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: Quiosque
Rośnie sieć sklepów Quiosque.

Polska marka modowa, pod której działa franczyzowa sieć sklepów z ofertą dla kobiet przygotowuje się do otwarcia kolejnego sklepu, który pojawi się w jednej z warszawskich galerii.

Do grona najemców Galerii Północnej powstającej w Warszawie dołączyła marka Quiosque, która jest obecna na naszym rynku już ponad 20 lat.
Pierwszy salon Quiosque  powstał w Bydgoszczy w 1992. Dziś sieć marki liczy ponad 130 punktów w całej Polsce. Firma zarządza zarówno salonami własnymi, jak i franczyzowymi.

Polecamy wywiad z franczyzobiorcą Quiosque: Kobieca twarz biznesu

Monika Kujas, PR Manager Quiosque zaznacza, że większość kolekcji jest szyta w kraju. Znajomość potrzeb i oczekiwań polskich kobiet sprawia, że marka z powodzeniem  konkuruje z zagranicznymi firmami.

Przeczytaj także: Moda to biznes, jak każdy inny

Quiosque to nie jedyna polska marka modowa rozwijająca się we franczyzie. Sukces biznesowy osiągnęły też marki stworzone przez polskich projektantów takie jak Blue Shadow i Eva Minge Femestage oraz Greenpoint czy Esotiq (ta marka z powodzeniem rozwija się także na rynku niemieckim).

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram