Polska marka modowa, pod której działa franczyzowa sieć sklepów z ofertą dla kobiet przygotowuje się do otwarcia kolejnego sklepu, który pojawi się w jednej z warszawskich galerii.
Do grona najemców Galerii Północnej powstającej w Warszawie dołączyła marka Quiosque, która jest obecna na naszym rynku już ponad 20 lat.
Pierwszy salon Quiosque powstał w Bydgoszczy w 1992. Dziś sieć marki liczy ponad 130 punktów w całej Polsce. Firma zarządza zarówno salonami własnymi, jak i franczyzowymi.
Polecamy wywiad z franczyzobiorcą Quiosque: Kobieca twarz biznesu
Monika Kujas, PR Manager Quiosque zaznacza, że większość kolekcji jest szyta w kraju. Znajomość potrzeb i oczekiwań polskich kobiet sprawia, że marka z powodzeniem konkuruje z zagranicznymi firmami.
Przeczytaj także: Moda to biznes, jak każdy inny
Quiosque to nie jedyna polska marka modowa rozwijająca się we franczyzie. Sukces biznesowy osiągnęły też marki stworzone przez polskich projektantów takie jak Blue Shadow i Eva Minge Femestage oraz Greenpoint czy Esotiq (ta marka z powodzeniem rozwija się także na rynku niemieckim).