Moda na franczyzę

Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: QUIOSQUE
Moda na franczyzę

QUIOSQUE, polska sieć salonów z modą damską powiększyła się o 16 sklepów. Ponad połowa z nich należy do franczyzobiorców.

Pod koniec grudnia 2017 roku pod marką QUIOSQUE zostały otwarte dwa nowe sklepy franczyzowe - w Myślenicach w Galerii Myślenickiej oraz w Gnieźnie w Galerii Gniezno. Łącznie w 2017 roku przybyło 16 sklepów QUIOSQUE, z czego 9 to salony franczyzowe, a 7 to sklepy własne.

Aleksandra Podsiadła, manager ds. ekspansji QUIOSQUE zaznacza, że dwa ostatnie salony zostały otwarte we współpracy z nowymi partnerami. Właściciele firmy planują, że w tym roku pojawi się około 20 nowych sklepów, z czego połowę będą stanowiły salony partnerskie.

Oferta marki QUIOSQUE jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko i swobodnie w ciągu dnia – w pracy czy poza nią. Aby otworzyć franczyzowy salon w ramach tej sieci należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 m², w mieście powyżej 50 tys. mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu od 1 500zł do 2 500zł na 1m² netto.

Szczegółowe informacje dotyczące franczyzy QUIOSQUE znajdziecie w naszej bazie konceptów sieciowych.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram