W 2009 roku firma MM Ceramika wystartowała z franczyzą. Dziś w sieci działa 6 salonów własnych oraz 1 partnerski.
Jak mówi Marta Junka, Kierownik Działu Marketingu, powstanie firmy było naturalną konsekwencją dawno zapoczątkowanej tradycji, która przejawia się - poprzez ciągłą potrzebę dynamicznych zmian - reagowaniem na coraz to nowe wymogi otoczenia, jak również ich wyprzedzanie. Działalność spółki koncentruje się wokół zastosowań płytek ceramicznych oraz aranżacji pomieszczeń łazienkowych wg indywidualnych potrzeb klienta. Od początku istnienia, firma ściśle współpracuje z wieloma producentami w Polsce między innymi: Paradyż, Polcolorit, Tubądzin, Opoczno, Nowa Gala.
Obecnie w sieci działa 6 salonów własnych oraz 1 partnerski, w Kędzierzynie Koźlu. W 2009 roku MM Ceramika wystartowała z franczyzą. Została opracowana strategia wstępna, a obecnie spółka szuka nowych partnerów, prowadzone są rozmowy. Na tę chwilę firma nie jest w stanie określić, ile punktów franczyzowych docelowo powstanie. - Wszystko zależy od wielu czynników które są bardzo ważne w systemie franchisingowym – mówi Junka.
FwP, 14 sierpnia 2009r.