Miss Trendy dyktuje trendy w średnich miastach

Autor: Redakcja
Data dodania: 3 lutego 2010
Kategoria:

miss_trendy_logoTo ma być przełomowy rok dla Miss Trendy. Firma chce pozyskać rekordową ilość franczyzobiorców, korzystając z zainteresowania swoją nową ofertą, a także kłopotów innych sieci odzieżowych.

Miss Trendy specjalizuje się w sprzedaży kolekcji młodzieżowych. W ostatnim czasie pod tą marką rozpoczęło działalność 20 sklepów w miejscowościach liczących od 30 tys. do 120 tys. mieszkańców. - Nasza strategia zakłada dalszy rozwój w miejscowościach tej wielkości. Ustaliliśmy, że tam mieszka klient docelowy dla naszej oferty. Poza tym w takich miastach wciąż jest niewielka konkurencja, można powiedzieć, że wręcz brakuje tam sklepów z modnymi, aktualnymi kolekcjami – mówi portalowi FranczyzawPolsce.pl Agnieszka Rosoch, właścicielka firmy  Nowa Fala, do której należy marka Miss Trendy.

W tym roku Miss Trendy ma się rozwijać znacznie szybciej niż dotychczas, co oznacza, że otworzy więcej niż pięć sklepów. - Ostatnio odnotowujemy bardzo dużą ilość zapytań o naszą ofertę, często od osób rozczarowanych współpracą z innymi sieciami, które mają problemy finansowe i nie płacą partnerom prowizji na czas. My nie mamy żadnych opóźnień, prowizja wypłacana jest w terminie, dwa razy w miesiącu – podkreśla Agnieszka Rosoch.

miss_trendyMiss Trendy pracuje też nad powiększaniem kolekcji, niedawno wyodrębniła trzy oddzielne linie: dla dziewcząt, młodych kobiet oraz fitness. Nowością jest także możliwość otwierania cornerów depozytowych Miss Trendy w sklepach multibrandowych, czyli w tzw. formule shop in shop. - Wprowadzenie tej formuły do oferty znaczącą powiększa grono osób, które mogą przystąpić do naszej sieci. Optymalna powierzchnia sklepu tylko naszego brandu to 50-70 mkw. W galeriach handlowych często oferowane są jednak większe powierzchnie rzędu 100-120 mkw. Teraz również tam będzie mogła pojawić się kolekcja Miss Trendy jako uzupełnienie oferty sklepu – mówi Agnieszka Rosoch.

Firma  Nowa Fala zdaje sobie sprawę z tego, że kluczem do szybkiego rozwoju sieci jest możliwie najniższa bariera wejścia dla inwestorów. Dlatego nie pobiera opłaty wstępnej ani za zatowarowanie. Kolekcje są wstawiane do sklepu na zasadzie depozytu, do momentu zakupu stanowią one własność firmy. Franczyzobiorca nie ponosi więc ryzyka związanego z zakupem towaru. Jedyne koszty, które musi wziąć na siebie, to te związane z przygotowaniem lokalu do otwarcia w nim sklepu, a więc podstawowy remont, zakup mebli, komputera, kasy. - Doradzamy przyszłym przedsiębiorcom, jak mogą pozyskać finansowanie np. z Urzędu Pracy albo funduszy unijnych – dodaje Agnieszka Rosoch.

Okres zwrotu inwestycji jest uzależniony od wielu czynników – od lokalizacji, momentu wejścia na rynek, konkurencji. W każdym przypadku Miss Trendy stara się go określać indywidualnie, wykorzystując  przykłady innych sklepów, które były otwierane w adekwatnych warunkach.

Joanna Cabaj - Bonicka
jcabaj@arss.com.pl

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 5 sierpnia 2022
Żabka liczy już 8500 sklepów
Data dodania: 4 sierpnia 2022
Fit Cake robi swoje
Data dodania: 2 sierpnia 2022
BRICOMARCHÉ z nową marką własną
Data dodania: 1 sierpnia 2022
Duże zainteresowanie franczyzą Auto Gamma

zobacz więcej

Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram