Minipiekarnie czeka metamorfoza

Autor: Redakcja
Data dodania: 26 listopada 2011
Kategoria:


Fornetti uruchomiło w tym roku blisko 40 nowych minipiekarni. Plany na 2012 rok to nie tylko dalszy rozwój sieci, ale także szereg innych inwestycji.

- Sytuacja na rynku nie jest łatwa. Niepewność oraz nastroje konsumentów nie pozostają bez wpływu na wyniki sieci. Potwierdzeniem koniunktury są raporty, które wskazują, że odwiedzalność centrów handlowych oraz obrót z metra kwadratowego jest nieco niższy niż w poprzednich latach – mówi Małgorzata Idzikowska, kierownik działu marketingu w Fornetti Polska.

Od początku roku do końca listopada firma uruchomiła 39 minipiekrani. Jak przyznaje, jest to wynik nieco poniżej planu. Jednak równocześnie z pracami nad rozwojem sieci, Fornetti prowadzi jej racjonalizację oraz kontynuuje proces przebudowy stoisk według nowego formatu.

- Rok 2011 pozwolił nam opracować nowy projekt minipiekarni Fornetti, ciekawy pod względem wizualizacji, przyjazny klientowi i ergonomiczny. Do nowego standardu przystosowaliśmy już 10 stoisk – dodaje Idzikowska.

Do najważniejszych działań podjętych w mijającym roku Fornetti zalicza także badania typu „Tajemniczy klient”. - Pierwszy raz w historii spółki przeprowadziliśmy badania potrzeb i preferencji konsumenckich, które pozwoliły odpowiednio nakierować działania czy zmiany wprowadzane w punktach Fornetti. Jedną z nowości w 2011 jest zmiana podejścia do promocji naszych wypieków. Wyszliśmy w stronę klienta, obecnie intensywnie prowadzimy degustacje i animacje sprzedaży wokół minipiekarni. Przynosi to doskonałe rezultaty. W najbliższej przyszłości zaplanowaliśmy wdrożenie systemu zamówień online, będzie to nowość w naszej sieci – zapowiada Małgorzata Idzikowska.

W planach na przyszły rok są też dalsze przebudowy istniejących stoisk do nowego formatu. Sporym wydarzeniem ma być również wprowadzenie zupełnie nowych produktów, w tym z ciasta francuskiego. Obecnie Fornetti finalizuje zakup nowej linii produkcyjnej, która umożliwi sieci zaproponowanie ciekawych zmian w ofercie produktowej.

Joanna Cabaj - Bonicka

 

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - O tym się mówi

zobacz więcej

Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram