Foto: Mini Melts
Franczyzowa sieć stoisk oferująca mrożony deser wchodzi do sal zabaw i parków trampolin.
Lody Mini Melts to wytwarzane są na bazie naturalnych składników: świeże mleko, śmietana i naturalne aromaty. Nie zawierają sztucznych konserwantów i barwników oraz produktów genetycznie modyfikowanych. Planuje się, że do końca tego roku sieć Mini Melts będzie liczyć 200 punktów (40 własnych, 60 franczyzowych i 100 partnerskich).
– Przede wszystkim zależy nam, żeby produkt jakim są kuleczkowe lody Mini Melts był dostępny w całym kraju i przez cały rok. W związku z tym, staramy się rozwijać naszą sieć oferując nie tylko model franczyzowy, ale też partnerski. Dzięki temu nasze lody można kupić nie tylko na nadmorskich deptakach, czy w ogrodach zoologicznych, ale również w miejscach typu sale zabaw, lodziarnie i parki trampolin – zaznacza w rozmowie z franczyzawpolsce.pl Barbara Staroń, prezes zarządu spółki rozwijającej sieć Mini Melts.
Dodaje, że od przedsiębiorców, którzy chcą działać po tą marką firma oczekuje działania zgodnie z jej standardami.
– My natomiast, jako franczyzodawca, aktywnie wspieramy naszych partnerów biznesowych dzieląc się z nimi know how, prowadząc szkolenia sprzedażowe oraz działania marketingowe na skalę ogólnopolską – podkreśla Barbara Staroń.