Milea szykuje zmiany w koncepcie franczyzowym

Autor: Redakcja
Data dodania: 14 października 2010
Kategoria:
Milea-nowe_propozycjeNowe rozwiązania informatyczne, logistyczne i standardy operacyjne mają ułatwić sieci konkurowanie z wielkopowierzchniową i dyskontową konkurencją.

- Ulepszamy rozwiązania informatyczne, zapewniając dostęp do pełnej oferty kluczowego dostawcy sieci, Grupy Dystrybucyjnej Tradis. Wprowadzamy także grafiki dostaw, uwzględniające specyfikę poszczególnych lokalizacji. Udoskonalamy również warunki handlowe, gwarantując franczyzobiorcom m.in. najlepsze ceny zakupu najbardziej rotujących produktów – mówi Mirosław Wawryszczuk, dyrektor handlowy Detal Koncept, organizatora sieci Milea Delikatesy.

Nowe propozycje dotyczące zarządzenia asortymentem to przede wszystkim budowa kartotek asortymentowych. Dzięki określeniu znaczenia poszczególnych kategorii asortymentowych i wykorzystaniu unikalnego programu informatycznego REGO powstały rekomendacje asortymentowe, które uwzględniają specyfikę poszczególnych lokalizacji i najpełniej odpowiadają na potrzeby klientów danej placówki. Zgodnie z założeniami, każdy franczyzobiorca do końca roku otrzyma szczegółowe planogramy dla pierwszych kategorii asortymentowych zbudowane w oparciu o specjalistyczne badania. Zaproponowany asortyment ma zaowocować największą możliwą sprzedażą z powierzchni sklepu, którą dysponuje dany kupiec.

- System REGO pozwala "uszyć" indywidualną ofertę asortymentową na miarę każdego sklepu, złożoną zarówno z asortymentu o charakterze ogólnopolskim jak i produktów lokalnych. Efektem dla każdego sklepu jest kartoteka wszystkich kategorii asortymentowych – dodaje Wawryszczuk.

Zmiany dotyczą także standardów codziennego funkcjonowania sklepów. Od kilku tygodni w sieci Milea działa nowy system komunikacji z klientami. Każda placówka została opatrzona szczegółową informacją na temat możliwości wyrażenia opinii o działalności danego sklepu, szerokości oferty czy jakości obsługi. W planach są także szkolenia personelu i kadry zarządzającej. Umożliwi to ruszający w 2011 roku system szkoleń Akademia Milea.

- Te zmiany wprowadzają sieć Milea, obecną na rynku już od ponad dwóch lat, w nowy etap działalności. Podnosimy jakość, ulepszamy ofertę, usprawniamy komunikację. To wszystko w krótkim czasie przełoży się na większe zadowolenie klientów i zyski dla franczyzobiorców – dodaje prezes Detal Koncept Dariusz Bożek.

Nowe propozycje Milea zaprezentowała podczas pierwszego, ogólnopolskiego zjazdu franczyzobiorców w Pałacu w Sieniawie. Obecnie do sieci należy ponad 90 sklepów o powierzchni od 100 do 400 mkw. Najnowsze placówki zostały uruchomione m.in. w Hrubieszowie, Wyszkowie, miejscowości Rytro w Małopolsce oraz w Zamościu i Jaszczowie na Lubelszczyźnie. Milea jest pełnym modelem franczyzy dającej kompleksowe rozwiązania – od źródeł zaopatrzenia, po zarządzanie asortymentem, ceną i promocjami.

Detal Koncept, organizator sieci jest częścią Grupy Emperia, o której przejęcie stara się obecnie główny konkurent - Eurocash. Spółka dysponuje siecią o zbliżonych do Milei zasadach działania - Delikatesy Centrum - do której w ciągu ponad 10 lat funkcjonowania na rynku dołączyło ponad 500 sklepów.

JCB

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 12 sierpnia 2022
Bezrobocie w Polsce najniższe od 32 lat
Data dodania: 11 sierpnia 2022
Ponad połowa Polaków akceptuje pracę na czarno
Data dodania: 10 sierpnia 2022
Sieć Duży Ben ma już 250 sklepów
Data dodania: 9 sierpnia 2022
Franczyza czy własny biznes?

zobacz więcej

Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram