Milea już jest

Autor: Redakcja
Data dodania: 24 września 2008
Kategoria:
nabial-mk08k03zmn.jpg

Spółka Detal Koncept wprowadza na rynek nową sieć delikatesów.

Milea to ogólnopolska, franczyzowa sieć delikatesów blisko domu. Trzeba jednak od razu zaznaczyć, że nie są to typowe delikatesy, takie, które mogły by stać się bezpośrednią konkurencją dla takich formatów jak Bomi czy Piotr i Paweł. W Polsce określenie delikatesy funkcjonuje w języku potocznym jako sklep spożywczy. I Milea jest właśnie sklepem spożywczym. Należy jednak podkreslić, że właściciel sieci kładzie bardzo duży nacisk na bogaty wybór towarów oraz jakość obsługi i wyposażenia wnętrz w sklepach.
nabial-mk08k03zmn.jpg
K
to za tym stoi
Organizatorem sieci i właścicielem marki jest spółka Detal Koncept, która od 8 lat na zasadach franczyzy prowadzi koncept Groszek, który liczy obecnie ponad 800 sklepów w całej Polsce. Detal Koncept wchodzi w skład Grupy Handlowej Emperia  lidera na polskim rynku usług dystrybucyjnych i detalicznych w branży FMCG. – Sieć delikatesów Milea pokryje całą mapę kraju. Markowe towary i świeże, lokalne produkty dla konsumentów oraz nowa, kompleksowa franczyza dla partnerów handlowych – takie są propozycje organizatora tego przedsięwzięcia zapewnia Dariusz Brożek, prezes Detal Koncept.  – Testy konceptu dowiodły, że przyjęty model biznesowy oraz kompletne zastosowanie pakietu Milea, pozwala generować godziwe zyski. Franczyzobiorca staje się właścicielem sklepu o wysokim standardzie i atrakcyjnym asortymencie, nowatorskim systemie identyfikacji wizualnej, z silną pozycją do konkurowania z innymi sklepami. Gwarantujemy najlepszych polskich dostawców, dynamiczny marketing i inne sprawdzone narzędzia pozwalające na czerpanie przyjemności i zysków z dobrze prosperujących delikatesów – dodaje Dariusz Brożek.

Milea została stworzona przez Emperię od podstaw. Aktualnie sieć Milea to 40 delikatesów własnych, z czego 27 placówek jest na etapie dostosowywania do standardów sieci. Spółka Detal Koncept zawarła też kilkanaście przedwstępnych umów franczyzowych, a do końca bieżącego roku planuje uruchomić ponad 20 franchisingowych placówek Milea. Do końca 2009 roku, otwartych zostanie 150 sklepów franczyzowych. W każdym regionie kraju będzie zlokalizowana jedna placówka własna, która będzie służyć jako baza szkoleniowa dla kierownictwa i personelu otwieranych delikatesów franczyzowych oraz jako poligon testowy do akcji handlowo- marketingowych.

Komentarz:

- Koncept systemu Milea to jeden z niewielu systemów franczyzowych na polskim rynku FMCG, który zapewnia kompleksową obsługę wszystkich istotnych składników biznesu, jakim jest prowadzenie dobrego i popularnego sklepu spożywczego. Milea to kolejny krok Emperia Holding na drodze do głębokich zmian w polskim handlu detalicznym i dopasowaniu go do rosnących oczekiwań klientów. Jego najmocniejszą stroną jest łączenie centralnej polityki zakupowej z regionalnymi oczekiwaniami klientów, co zapewni podstawę do rozwoju na terenie całego kraju – uważa Adam Wroczyński z Akademii Rozwoju Systemów Sieciowych.

Kasia Foks, 24 września 2008 r.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram