W pierwszym półroczu tego roku Media Expert uruchomił ponad 50 elektromarketów. Do końca roku zapowiada kilkadziesiąt kolejnych otwarć. Właściciel marki aspiruje do miana najważniejszego gracza branży multimediów, RTV i AGD w Polsce. W osiągnięciu tej pozycji inwestorowi ma pomóc m.in. przejęcie sieci sklepów Avans.
52 elektromarkety Media Expert to bilans otwarć zrealizowanych w pierwszej połowie 2014 r. Uruchomienie 28 nowych lokalizacji oraz 24 elektromarketów po gruntownym remoncie potwierdza dynamikę rozwoju sieci „włączającej niskie ceny”. A to nie koniec ekspansji na polskim rynku. Media Expert zapowiada kilkadziesiąt kolejnych otwarć do końca 2014 r. Jak zapewnia firma, sieć bardzo skrupulatnie realizuje strategię rozwoju.
– Każde otwarcie nowego elektromarketu lub inwestycja w modernizację istniejącego jest poprzedzona wnikliwą analizą. Staramy się dostosować do potrzeb naszych klientów, ale i potencjału miejsca. Dzięki temu jesteśmy dziś niekwestionowanym liderem na rynkach lokalnych – twierdzi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.
Elektromarkety tej marki zlokalizowane są zarówno w mniejszych, jak i dużych miastach. 17 czerwca oddano do użytkowania po gruntownym remoncie jeden z czterech punktów w aglomeracji wrocławskiej.
– Uruchomione w 2010 r. CH Family Point we Wrocławiu rozwija się, rozwijamy się zatem i my. Nowa aranżacja przestrzenna pozwoli nam efektywniej wykorzystać możliwość eksponowania produktów, a klientom umożliwi dokonywanie szybszych i wygodniejszych zakupów – dodaje Mystkowski.
Media Expert wyrasta na najważniejszego gracza branży multimediów, RTV i AGD w Polsce. Ponad 270 elektromarketów w całym kraju już dziś zapewnia największy wybór elektroniki użytkowej w najniższych cenach. Przypomnijmy, że realizacja popularnego hasła „włączamy niskie ceny” jest możliwa między innymi dzięki działalności największej w Europie Grupy Zakupowej Rynku Dóbr Elektroniki Konsumenckiej - EURONICS International, której Media Expert jest współwłaścicielem. Wolumen sprzedaży EURONICS, realizowanej w 30 krajach europejskich wynosi 16 mld EUR. Grupa poprzez 11 000 lokalizacji, dociera łącznie do 600 mln konsumentów.
Pod koniec maja br. spółka Terg, właściciel sieci Media Expert wystąpiła do syndyka masy upadłościowej z propozycją kupna lub dzierżawy aktywów Domex Sp. z o.o., zarządzającej siecią Avans - w postaci przedsiębiorstwa w całości bądź jego zorganizowanych części, a także wydzierżawienia przedsiębiorstwa w całości lub w zorganizowanej części z prawem pierwokupu.