McJack, sieć barów typu fast food oferujących pizzę oraz kebab chce rozwinąć sieć dzięki franczyzie. Do końca roku sieć planuje uruchomienie 10 nowych punktów.
Firma McJack powstała pięć lat temu. W chwili obecnej posiada 6 lokali własnych, a Franczyza ma być sposobem na szybki rozwój firmy. Produktem sztampowym sieci jest kebab, który jest przygotowywany według własnej receptury.
Sieć poszukuje franczyzobiorców z lokalami o powierzchni 35-120 mkw., w który trzeba zainwestować minimum 40 tys. zł. Spodziewany zwrot z inwestycji ma nastąpić po 4 - 8 miesiącach, a przewidywane miesięczne przychody to 60 - 150 tys. zł. Opłata franczyzowa wynosi 1 tysiąc złotych.
Jak podkreśla właściciel sieci Jacek Pietrzak, przygotowany został sprawdzony i kompletny program wdrożeniowy, który ma ułatwić start franczyzobiorcom, którzy do tej pory nie mieli do czynienia z gastronomią.
Franczyzobiorcom sieć zapewnia zakup towaru (frytki, sosy, mięso) w możliwie najniższej cenie rynkowej. Chce stworzyć sieć partnerów negocjujących wspólnie upusty cenowe, aby jak najbardziej zoptymalizować koszty.
McJack to kolejny lokal typu fast food, który chce podbić rynek rozwijając się poprzez franczyzę. Jak długo jednak w obliczu panujących trendów na zdrową żywność, fast food będzie atrakcyjnym produktem dla konsumenta?
Marta Rolka