McDonald's zrywa z agencjami reklamowymi

Autor: Redakcja
Data dodania: 20 lipca 2017
Kategoria:
Foto: freeimages.com
McDonald's zrywa z agencjami reklamowymi

„Za dużo!” – powiedział McDonald's i oznajmił, że zredukuje liczbę pracujących z nim firm w zakresie reklamy na rynku amerykańskim.

Jak podaje serwis wirtualemedia.pl, liczba współpracujących agencji reklamowych ma spaść z około 60 do maksymalnie 10. Ma to obniżyć koszty wynikające ze współpracy z tak dużą liczbą agencji, które obsługują sieći na poziomie lokalnym. Firma chce skupić się na ogólnokrajowych działaniach, wspólnych dla wszystkich rynków w USA.

Rzecznik prasowa McDonald's Terri Hickey poinformowała, że budowa nowoczesnej firmy wymaga zmiany sposobu prowadzenia biznesu, a żeby zaangażować konsumentów na wszystkich platformach komunikacji do promowania wizji marki trzeba zmodernizować lokalne działania marketingowe. Ma to nastąpić już w 2018 roku.

Zmiany te zostają wprowadzone niespełna rok po tym, jak McDonald's zdecydował się nawiązać współpracę z agencją reklamową We Are Unlimited, która odpowiada za ogólnokrajowe działania wizerunkowe.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram