McDonald's zabierze klientów kawiarniom? 

Autor: Redakcja
Kategoria:

Foto: McDonald's

McDonalds ruszył z ogólnopolską kampanią promującą markę McCafe. Oferta kaw dostępna jest w ponad 240 restauracjach polskiej sieci McDonald's. Niemal w połowie z nich została zaaranżowana odrębna strefa kawiarniana. Czy restauracje szybkiej obsługi zagrożą tradycyjnym kawiarniom?

Napić się McCafe można nie tylko w specjalnych strefach kawiarnianych McDonalda - w innych lokalach dostępna jest pełna lub ograniczona oferta kaw w kubkach na wynos.

McCafe oferuje szeroką gamę kaw, których podstawą są ziarna kawy Arabica. Mieszanka ziaren pochodzi z certyfikowanych plantacji Rainforest Alliance z Ameryki Centralnej i Południowej.

Koncepcja McCafe zrodziła się w Australii w latach 90. Od tego czasu zaadoptowało ją i rozwinęło szereg sieci McDonald's z wielu krajów. W Polsce pierwsze McCafe zostało otwarte w Poznaniu siedem lat temu.

McDonald's często wykorzystuje kawę jako narzędzie marketingowe. Na początku marca br. po raz kolejny rozdawała kawę za darmo w ramach akcji „Poczęstuj się poranną kawą”. Aromatyczny napój serwował w opakowaniach na wynos za darmo. Mógł ją zamówić każdy gość restauracji bez konieczności dokonywania jakiegokolwiek zakupu.

Obecnie sieć  McDonald's w Polsce tworzą 352 restauracje, w tym 224 prowadzonych na zasadzie franczyzy przez 61 licencjobiorców.

INK

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram