McDonald’s Polska otworzył we Wrocławiu piąty lokal w Polsce, gdzie testuje nową usługę pozwalającą na indywidualne komponowanie burgerów.
Klienci mogą samodzielnie tworzyć własne kompozycje smakowe z 28 produktów. Kanapki zamawiane przy samoobsługowym ekranie są dostarczane potem przez kelnera do stolika. Polska jest pierwszym krajem w Europie, w którym rozpoczęto testy tego projektu. Podobne rozwiązanie dotąd pojawiły się w zaledwie kilku krajach na świecie.
Jak podkreśla dyrektor ds. korporacyjnych i zasobów ludzkich w McDonald’s Polska Krzysztof Kłapa, Create Your Taste może być receptą na budowanie więzi z dzisiejszym konsumentem, który zamiast masowości wybiera indywidualne podejście.
Wrocławska restauracja jest piątą w Polsce, w której to nowe rozwiązanie jest testowane. W dwóch restauracjach w Warszawie, jednej w Bielawie i jednej w Kielcach, w których projekt został już wdrożony, rozwiązanie spotkało się z zainteresowaniem klientów.
McDonald's Polska utrzymuje dynamikę rozwoju. Obecnie w ponad stu pięćdziesięciu miejscowościach Polski działa 367 restauracji pod znanym na całym świecie logo.