McDonald’s z nieznacznym spadkiem sprzedaży

Autor: Redakcja
Data dodania: 19 stycznia 2015
Kategoria:
Foto: McDonald's Polska

Foto: McDonald's Polska

McDonald’s notuje nieznaczne spadki sprzedaży zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i Europie, Azji, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. W Polsce firma utrzymuje dynamikę rozwoju.

Według raportu spółki w USA sprzedaż spadła o 4,6%. W Europie spadek sprzedaży wyniósł 2%. Z kolei w Azji, na Bliskim Wschodzie czy Afryce sprzedaż spadła o 4%.

W Polsce jednym z kierunków rozwoju firmy jest uruchomienie restauracji w sąsiedztwie z hipermarketami

Jak podaje firma, McDonald's Polska utrzymuje dynamikę rozwoju. Obecnie w ponad stu pięćdziesięciu miastach Polski działa 351 restauracji. Rekordzistką pod względem ilości jest Warszawa z 41 lokalizacjami. Na liście lokalizacji znajdują się nie tylko duże miasta jak Warszawa czy Łódź, ale również miasta o zdecydowanie mniejszej liczbie mieszkańców, jak np. Dębica, Kępno, Ostrowiec Świętokrzyski, czy Skierniewice. 62 lokale są prowadzone przez franczyzobiorców.

Jedno z ostatnich otwarć restauracji sieci w Polsce miało miejsce w ostatnich tygodniach 2014 roku. Znalazła się ona na dworcu Wrocław Główny. Wśród wszystkich lokali 250 restauracji posiada funkcję McDrive, 124 restauracji działa z opcją McCafé, a 56 lokali posiada opcję Gym&Fun. W Polsce sieć zatrudnia łącznie ponad 16,5 tys. pracowników.

INK

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram