McDonald’s wyśle ofertę na smartfony

Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: McDonald’s

Światowy leader w segmencie barów fast food uruchamia aplikację mobilną, dzięki której konsumenci na całym świecie będą mogli otrzymać na telefony spersonalizowaną ofertę dopasowaną m.in do pory dnia czy pogody. Będą mogli też zamówić danie. 

McDonald’s poinformował, że jeszcze w tym roku z nowej aplikacji skorzystają mieszkańcy Australii. W 2015 roku ma ona być dostępna już dla szerokiego grona konsumentów na całym świecie.

Uruchomienie globalnej aplikacji poprzedziły testy, które były prowadzone w USA i Europie od początku 2014 roku. W Stanach Zjednoczonych testowana była również usługa click and collect. Przy współpracy z firmą Apple sieć wprowadziła także płatności Apple Pay we wszystkich restauracjach McDonald’s w tym kraju.

Poprzez swoją aplikację McDonald’s chce przedstawiać klientom ofertę dopasowaną do aktualnej pory dnia czy pogody. Co innego ludzie jedzą w porze śniadaniowej, a co innego na obiad. W zimne dni lepiej zaproponować im ciepłe ciastko niż lody.

Jak donosi serwis Evigo.pl, funkcjonalność mobilnej aplikacji ma zostać wzmocniona poprzez wykorzystanie technologii beaconów. Z analizy firmy Webtrends, już 42% Brytyjczyków podczas robienia zakupów chce otrzymywać na swoje telefony powiadomienia o aktualnej ofercie danej sieci. Dotychczas z tej technologii korzystały przede wszystkim sklepy oferujące ubrania i akcesoria modowe. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, aby wykorzystać popularność tego rozwiązania również w branży gastronomicznej.

INK

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram