McDonald’s w Londynie testuje nowy format lokalu

Data dodania: 21 sierpnia 2019
Kategoria:
Foto: McDonald’s w Londynie testuje nowy format lokalu

W centrum Londynu ruszył McDonald’s to Go. Jest to testowa placówka sieci fast food, która oferuje tylko i wyłącznie jedzenie na wynos. Dlatego też jej menu jest mocno ograniczone. Wszystko ma sprzyjać jeszcze szybszej obsłudze.

Jak informuje inews.co.uk, koncepcja McDonald's to Go nie jest zarezerwowana jedynie dla brytyjskiej stolicy. - Zobaczymy, jak na nowy pomysł zareagują klienci. Jeśli okaże się sukcesem, będziemy myśleć o kolejnych lokalizacjach - informuje rzeczniczka sieci.

McDonald’s to Go to lokal, w którym można kupić jedzenie tylko na wynos. W przeciwieństwie do tradycyjnych lokali, ta placówka jest dużo mniejsza i nie ma w niej stolików oraz miejsc siedzących. Zmniejszona jest również liczba ekranów do samodzielnego zamawiania jedzenia. Ograniczone jest też menu - liczbę świeżo przygotowywanych przekąsek zredukowano po to, by przyspieszyć obsługę klientów. W McDonald’s to Go można kupić obecnie McNuggets, Big Flavour Wraps i Big Mac. Niedługo w sprzedaży mają pojawić się też sałatki. McDonald’s tłumaczy, że koncept McDonald’s to Go ma służyć do testowania zróżnicowanych, elastycznie dostosowanych do lokalnych warunków rozwiązań. Oprócz zmniejszenia powierzchni lokalu, zmian w menu prowadzone są eksperymenty z godzinami otwarcia tego formatu - mają być indywidualnie dostosowywane do potrzeb lokalnych konsumentów. Nowy lokal przy Fleet Street w Londynie skierowany jest do pracowników miejskich, którzy chcą szybko coś kupić i przekąsić po drodze. Nowy format ma stanowić uzupełnienie oferty. McDonald’s w Wielkiej Brytanii od 2015 roku wprowadza różne rozwiązania mające dostosować ofertę sieci do warunków rynkowych. Od tego czasu wprowadzono m.in. ekrany do samodzielnego zamawiania jedzenia, aplikację My McDonald’s pozwalającą zamawiać jedzenie na wynos po usługę McDelivery.

- Musimy się koncentrować na najważniejszych potrzebach naszych klientów. Dlatego ruszamy z formatem McDonald's to Go. Placówka przy Fleet Street adresowana jest do pracowników miejskich, którzy chcą szybko coś kupić i przekąsić po drodze. Dla nich liczy się głównie czas, dlatego zrezygnowaliśmy z miejsc do konsumpcji i ograniczyliśmy menu wyłącznie do potraw na wynos – opowiada o projekcie Henry Trickey, starszy wiceprezydent do spraw rozwoju i technologii IT w McDonald’s UK & Ireland.

McDonald's zapewnia, że pozostaje całkowicie zaangażowany w swoją oryginalną markę restauracyjną, która w Wielkiej Brytanii działa od 45 lat. Dodano, że ​​nowa koncepcja to "po prostu najnowsza faza bieżącej strategii inwestycyjnej firmy".

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design