Od lipca wybrane restauracje McDonald’s w Warszawie oferują możliwość zamówienia produktów z dowozem. Zamówienia można składać poprzez ogólnodostępną aplikację UberEats.
McDonald’s kierując się strategią poszerzania dostępności swojej oferty wprowadził usługę dowozu swoich produktów. Pierwszym rynkiem oferującym takie rozwiązanie jest Warszawa.
Dostawy są realizowane na terenie wybranych dzielnic: Śródmieścia, Mokotowa, Żoliborza, Ochoty, Ursynowa, Woli i Pragi Południe. Obsługują je 23 restauracje sieci. Użytkownicy aplikacji mobilnej UberEats mogą korzystać z niemal całej oferty klasycznej i McCafé dostępnej w tych samych cenach, co w lokalach sieci, powiększonych jedynie o cenę usługi dowozu.
- Wchodzimy na wyższy poziom udogodnień i we współpracy z UberEats ruszamy z dostawą naszych produktów. Dzięki temu goście mogą korzystać z naszej oferty bez konieczności opuszczania domu, biura, czy miejsca imprezy - mówi Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych w McDonald’s Polska.
Analizy rynkowe wskazują, że sprzedaż jedzenia z dostawą ma duży, stale rosnący potencjał. Jest to jedna z najczęściej zgłaszanych potrzeb konsumentów.
UberEats korzysta z platformy cyfrowej i sieci współpracujących z nią dostawców, by w wygodny i intuicyjny sposób umożliwić zamówienie posiłku z wybranej restauracji. Aplikacja jest już dostępna w 70 miastach w 26 krajach.
McDonald's Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie działa w Polsce 386 restauracji McDonald’s które zatrudniają ponad 20 000 osób.