McDonald's testuje rynek zamówień mobilnych

Autor: Redakcja
Data dodania: 26 czerwca 2014
Kategoria:

McDonald's testuje rynek zamówień mobilnych; Foto: McDonald's

Sieć restauracji McDonald's testuje nową aplikację mobilną do zamówień online. Algorytm złożenia zamówienia polega na tym, że klient rejestruje się przez Internet, dokonuje płatności, która jest automatycznie pobierana z karty, a następnie odbiera gotowe zamówienie w najbliższym punkcie. Na razie z tego rozwiązania mogą skorzystać klienci w USA.

Aplikacja ma być dostępna na Androida i iOS. W tej chwili nowa usługa testowana jest w bardzo niewielu placówkach w USA. Jest dostępna w 22 spośród 14 tysięcy restauracji w tym kraju, w lokalach w pobliżu miasta Columbus w stanie Georgia. To rozwiązanie było testowane również na rynku europejskim, w Austrii. McDonald's na razie nie reklamuje tej usługi. Testowana aktualnie aplikacja jest stworzona specjalnie na potrzeby sieci.

Operator jednej z największej światowej sieci restauracyjnej jest zainteresowany poszerzaniem takimi formami płatności i zamówień. Służą one do personalizacji zamówień klienta, dając możliwość zapisywania niestandardowych potrzeb, pozwalają też pominąć kolejki w punktach odbioru.

W Polsce inwestor również próbuje zwiększyć zasięg dotarcia do klientów. W styczniu tego roku pisaliśmy o tym, że najsłynniejsza sieć franczyzowa testuje w Warszawie usługę dostarczania posiłków do biur i domów. Jeśli ten sposób zamawiania hamburgerów się przyjmie, być może zostanie wprowadzony na stałe.

Usługa testowana jest w stolicy na lokalu w Galerii Mokotów. Wokół niej znajduje się potężne zagłębie biurowe, gdzie na co dzień pracują tysiące ludzi. Jedzenie z dowozem można też zamówić w lokalu przy Wiertniczej w Wilanowie i przy kinie Femina w centrum miasta.

Produkty McDonald's można zamówić za pośrednictwem serwisu FoodPanda. Koszt dostawy to 7 zł a minimalna wartość zamówienia - 30 zł. McDonald's bada potencjał nowej usługi i nie wyklucza, że wprowadzi ją na stałe.

Nie jest to pierwsze podejście do zamawiania jedzenia z restauracji McDonald's. Wcześniej jeden z lokali na Śląsku również testował podobną usługę, istnieją również dostawcy, którzy na własną rękę kupują i przywożą jedzenie do odbiorcy. Współpraca z FoodPanda jest jednak pierwszym oficjalnym kanałem dystrybucji McD w dostawie.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram