McDonald’s i udaremniane zabawy 

Autor: Redakcja
Data dodania: 27 lipca 2015
Kategoria:
Foto: McDonald’s

Foto: McDonald’s

Wszędzie zakaz, a tu można. W ten prosty sposób międzynarodowy gigant przekonuje klientów do siebie. 

Bohaterem najnowszego spotu reklamowego sieci fast food McDonald's jest chłopiec, który cokolwiek chce zrobić, jest powstrzymywany. Autorami kampanii, która ruszyła w Wielkiej Brytanii są Leo Burnett London i OMD.

Kampania obejmuje emisję dwóch wersji spotów: 40- i 60-sekundowej. Ich bohaterem jest kilkuletni chłopiec, który próbuje różnych zabaw, ale za każdym razem jest powstrzymywany przez dorosłych.

Dzieje się tak do momentu, gdy staje przed drzwiami restauracji McDonald's - te otwierają się szeroko, a dziecko sięga po zestaw Happy Meal. Spot jest częścią kampanii „Good Times”.

Dołącz do newslettera

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram