McDonald’s: 400 tys. książek dla dzieci

Autor: Redakcja
Data dodania: 6 listopada 2013
Kategoria:
McDonald’s

Ruszyła Akcja „Czytam sobie”, czyli dystrybucja bezpłatnych książek dla dzieci. Projekt zakupu 400 tys. książek sfinansował McDonald's, który będzie je rozdawał w 317 lokalach swojej sieci. Celem akcji jest zachęcanie dzieci do odkrywania świata poprzez czytanie.

Założenia merytoryczne serii Czytam sobie zostały opracowane przez Edukacyjny Egmont w zgodzie z podstawą programową MEN. Odpowiadają etapom rozwoju emocjonalnego i intelektualnego dziecka. Uwzględniają także manualne potrzeby początkującego czytelnika, czyli potrzebę śledzenia tekstu paluszkiem.

Książki zostały napisane i zilustrowane przez najlepszych polskich piarzy i artystów. Akcji patronuje Biblioteka Narodowa. Seria składa się z 7 tytułów podzielonych, w zależności od umiejętności dziecka, na trzy poziomy trudności.

Poziom I nosi nazwę „Składam słowa”. Dwie książeczki przeznaczone są dla dzieci, które dopiero uczą się czytać. Mają nieskomplikowaną składnię i krótkie zdania. Poziom II - „Składam zdania” - dostosowano dla dzieciaków mających za sobą pierwsze czytelnicze przygody. Trzecia seria "Połykam strony" dedykowany jest dzieciom w wieku 5-9 lat i dostosowany do ich możliwości.

Wydawnictwa będą dodawane bezpłatnie przy zakupach zestawów rodzinnych. Akcja trwać będzie do 10 grudnia lub do wyczerpania nakładu, jednak McDonald's nie wyklucza jej przedłużenia w przypadku dużego zainteresowania klientów.

 

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram