Foto: Dyskont Czerwona Torebka
Od początku czerwca br. na półkach Dyskontów Czerwona Torebka pojawił się większy asortyment non-food, który został powiększony m.in. o markową odzież i obuwie.
W momencie debiutu rynkowego, oferta non-food Dyskontów Czerwona Torebka opierała się głównie na artykułach przemysłowych, chemii gospodarczej i kosmetykach. Od tego czasu segment niespożywczy dostępny w sklepach ewoluował. Obecnie klienci dyskontów mogą kupić m.in. odzież i obuwie takich marek, jak: Puma, Adidas, Henderson, Kangaroos, Esotiq, Atlantic czy Gatta. Ponadto w asortymencie sklepów znajdują się drobne artykuły gospodarstwa domowego, zabawki dla dzieci, czy artykuły sezonowe (np. parasole ogrodowe czy zestawy do grilla).
W sklepach pojawił się również regał „wszystko za 5 zł”, na którym znajdują się drobne produkty, m.in. artykuły szkolne, akcesoria sportowe i kuchenne. Rozszerzona oferta produktów niespożywczych będzie dostępna we wszystkich nowo otwieranych sklepach należących do sieci.