Sieci konkurują pomysłami na prezenty 

Autor: Redakcja
Data dodania: 25 maja 2015
Kategoria:
Foto: freeimages.com

Foto: freeimages.com

Pizza w kształcie serca lub urządzenie kosmetyczne do domowego liftingu okolic oczu – to niektóre propozycje franczyzowych marek na obchody Dnia Matki.

Kosmetyczny zestaw na Dzień Mamy przygotowała m.in. franczyzowa sieć gabinetów kosmetycznych Yasumi. Promocyjny zestaw w eleganckim opakowaniu, w którym znajduje się urządzenie kosmetyczne do domowego liftingu okolic oczu jest gotowy do wręczenia na prezent.

Swoje pomysły zaprezentowała też sieć Telepizza. Kupując pizzę w kształcie serca lub dowolną, drugą tej samej wielkości i z taką samą ilością składników, oraz sos otrzymuje się gratis.

„Nie masz jeszcze prezentu na Dzień Matki?” - pyta sieć Drogerie Polskie. „Niezależnie od tego, czy jesteś kobietą czy mężczyzną, na pewno wiesz, że kobiety uwielbiają kosmetyki! Zanim jednak wybierzesz się na zakupy, sprawdź co kupić, żeby sprawić mamie prawdziwą przyjemność” - zachęcają Drogerie Polskie do przejrzenia swojej oferty. Radzą też czego nie kupować:

„Unikaj produktów, które budzą negatywne skojarzenia i mogą w jakiś sposób urazić obdarowaną osobę. Nie kupuj kosmetyków do depilacji, szamponów przeciwłupieżowych, kremów wyszczuplających, dezodorantów do stóp itp., no chyba, że masz zamówienie na takie produkty”.

INK

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram