Marka KIK umacnia pozycję na polskim rynku

Data dodania: 20 listopada 2019
Kategoria:
Foto: KIK

Sieć KIK rozwija się na polskim rynku od 7 lat. W połowie listopada osiągnęła kolejny etap ekspansji – liczbę 300 sklepów w Polsce. Marka podkreśla jednak, że nie jest to koniec tegorocznych działań i w ciągu najbliższych tygodni usłyszymy jeszcze o ok. 20 nowych otwarciach.

14.11 został otwarty szósty sklep w Łodzi (zlokalizowany w Porcie Łódź) i pierwszy w Lipnie. Dzięki tym dwóm otwarciom udało się osiągnąć komunikowaną od początku roku liczbę 300 lokalizacji w Polsce.

Rozwój sieci od kilku lat utrzymuje się na podobnym poziomie – marka otwiera średnio 1 sklep tygodniowo. Poprzez otwarcie trzechsetnego „KiKa” osiągnęła liczbę ok. 180.000 mkw. powierzchni sprzedażowej w Polsce. Nowo powstałe sklepy pojawiają się w różnych lokalizacjach – zarówno w dużych aglomeracjach, jak i małych miejscowościach. Poza aktywnością w obszarze poszerzania sieci, KiK przeprowadza także modernizacje istniejących sklepów, nierzadko zakładające również powiększenie powierzchni.

Przed końcem 2019 roku sieć chce uruchomić jeszcze około 20 nowych sklepów. Wśród planowanych lokalizacji znajduje się m.in. drugi sklep w Szczecinie, pierwszy w Węgorzewie, Inowrocławiu i Łasku, a także szósty we Wrocławiu.

Docelowo liczba sklepów w Polsce ma wynieść ok. 650 lokalizacji, co oznacza, że KiK nie zamierza zmniejszyć tempa rozwoju. Marka komunikuje, że optymalna przestrzeń handlowa oferowana klientom powinna wynosić ok. 650 mkw. i znajdować się przede wszystkim w galeriach handlowych i retail parkach. Dodatkowym wymaganiem jest odpowiednia ilość miejsc parkingowych (co najmniej 15), a także możliwość atrakcyjnej zewnętrznej ekspozycji towaru.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design