Marka gastronomiczna dzieli się przepisem na biznes

Autor: Redakcja
Data dodania: 11 listopada 2016
Kategoria:
Foto: Laf Laf Humus Falafel House

Do franczyzowych konceptów gastronomicznych dołączyła marka Laf Laf Humus Falafel House. Firma jest gotowa przekazać know-how przedsiębiorcom, którzy chcieliby otworzyć restaurację serwującą dania kuchni bliskowschodniej.

Obecnie pod marką Laf Laf Humus Falafel House działa jedna restauracja własna zlokalizowana w samym centrum Warszawy. Serwujemy w niej dania kuchni bliskowschodniej, wegańskie. Wystrzegamy się konserwantów i ulepszaczy smaku, stawiamy na naturalne aromaty. Franczyzowe lokale planujemy otwierać przy głównych ulicach i centrach handlowych. Optymalna powierzchnia lokalu to 50 - 70 m² – mówi nam Małgorzata Pawul, menadżer marki Laf Laf Humus Falafel House.

Podejmując współpracę z tą marką franczyzobiorcy otrzymają pełne wsparcie potrzebne do stworzenia i prowadzenia lokalu. Koszt otwarcia restauracji Laf Laf Humus Falafel House to około 75 tys. zł.

Wśród przedsiębiorców poszukujących pomysłu na własny biznes franczyzowe koncepty gastronomiczne cieszą się dużą popularnością. To jedna z najbardziej rozwojowych branż. Według szacunków Akademii Rozwoju Systemów Sieciowych (ARSS), w naszym kraju sieć franczyzową zbudowało około sto firm działających w branży gastronomicznej.

Dołącz do newslettera

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram