Do franczyzowych konceptów gastronomicznych dołączyła marka Laf Laf Humus Falafel House. Firma jest gotowa przekazać know-how przedsiębiorcom, którzy chcieliby otworzyć restaurację serwującą dania kuchni bliskowschodniej.
– Obecnie pod marką Laf Laf Humus Falafel House działa jedna restauracja własna zlokalizowana w samym centrum Warszawy. Serwujemy w niej dania kuchni bliskowschodniej, wegańskie. Wystrzegamy się konserwantów i ulepszaczy smaku, stawiamy na naturalne aromaty. Franczyzowe lokale planujemy otwierać przy głównych ulicach i centrach handlowych. Optymalna powierzchnia lokalu to 50 - 70 m² – mówi nam Małgorzata Pawul, menadżer marki Laf Laf Humus Falafel House.
Podejmując współpracę z tą marką franczyzobiorcy otrzymają pełne wsparcie potrzebne do stworzenia i prowadzenia lokalu. Koszt otwarcia restauracji Laf Laf Humus Falafel House to około 75 tys. zł.
Wśród przedsiębiorców poszukujących pomysłu na własny biznes franczyzowe koncepty gastronomiczne cieszą się dużą popularnością. To jedna z najbardziej rozwojowych branż. Według szacunków Akademii Rozwoju Systemów Sieciowych (ARSS), w naszym kraju sieć franczyzową zbudowało około sto firm działających w branży gastronomicznej.