Przychody ze sprzedaży spółki CDRL, właściciela marki Coccodrillo, w sieci polskich sklepów wzrosły w lutym o 15% rok do roku i wyniosły 6,49 mln zł. W okresie styczeń-luty przychody wyniosły 15,73 mln zł i były o 26% wyższe niż przed rokiem.
Sieć handlowa CDRL w Polsce na koniec 2014 roku miała 214 placówek (własnych i franczyzowych), w zeszłym roku zwiększyła się o 27 sklepów. Według stanu na koniec 2014 roku na całym świecie spółka ma 362 sklepy w różnych formatach. Sklepy Coccodrillo są obecne na czterech kontynentach, w tym m.in. w Arabii Saudyjskiej, Chinach oraz Brazylii.
Spółka podała też, że przychody ze sprzedaży przez internet wyniosły w lutym 0,34 mln zł. W okresie styczeń-luty ich wartość wyniosła 0,80 mln zł wobec 1,07 mln zł przed rokiem.
Przychody CDRL ze sprzedaży towarów w sieci detalicznej w Polsce w 2014 roku wyniosły 106,11 mln zł wobec 83,45 mln zł w poprzednim roku (wzrost o 27%).
Przychody ze sprzedaży towarów w kanale e-commerce wyniosły w zeszłym roku 5,29 mln zł w 2014 r. wobec 3,77 mln zł w 2013 r. (wzrost o 40%). W samym IV kwartale ten kanał sprzedaży wygenerował 1,09 mln zł przychodów wobec 0,92 mln zł przed rokiem.
INK