Marilyn nie zwalnia ekspansji

Autor: Redakcja
Data dodania: 13 lutego 2013
Kategoria:

marylin_ponczochyFirma Marylin zakłada na ten rok otwarcie 10-15 sklepów oferujących produkty marki. Nowe placówki będą otwierane w rozpoznawalnych galeriach handlowych.

 

W Polsce działa obecnie 25 salonów własnych oraz 8 franczyzowych, jednak wciąż poszukiwani są nowi partnerzy biznesowi, którzy chcieliby poprowadzić salony franczyzowe marki.

Aby zainwestować we własny sklep pod szyldem Marylin trzeba dysponować minimalnym nakładem finansowym na poziomie 60 tys. zł. Lokal, w którym planowane jest otwarcie salonu musi mieć powierzchnię od 20 do 60 mkw. (15 mkw. w przypadku wyspy) i znajdować się w centrum handlowym.

Firma Marilyn Marzena Janiak powstała w listopadzie 1994 roku. W chwili obecnej jest jednym z wiodących producentów wyrobów pończoszniczych w kraju. Produkuje zarówno asortyment luksusowy, jak i produkty klasyczne. Marylin współpracuje też w Polsce z popularnymi sieciami, takimi jak Rossmann, Auchan oraz od niedawna z Drogerią Natura.

Adam Gieras

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram