Marilyn nie zwalnia ekspansji

Autor: Redakcja
Data dodania: 13 lutego 2013
Kategoria:

marylin_ponczochyFirma Marylin zakłada na ten rok otwarcie 10-15 sklepów oferujących produkty marki. Nowe placówki będą otwierane w rozpoznawalnych galeriach handlowych.

 

W Polsce działa obecnie 25 salonów własnych oraz 8 franczyzowych, jednak wciąż poszukiwani są nowi partnerzy biznesowi, którzy chcieliby poprowadzić salony franczyzowe marki.

Aby zainwestować we własny sklep pod szyldem Marylin trzeba dysponować minimalnym nakładem finansowym na poziomie 60 tys. zł. Lokal, w którym planowane jest otwarcie salonu musi mieć powierzchnię od 20 do 60 mkw. (15 mkw. w przypadku wyspy) i znajdować się w centrum handlowym.

Firma Marilyn Marzena Janiak powstała w listopadzie 1994 roku. W chwili obecnej jest jednym z wiodących producentów wyrobów pończoszniczych w kraju. Produkuje zarówno asortyment luksusowy, jak i produkty klasyczne. Marylin współpracuje też w Polsce z popularnymi sieciami, takimi jak Rossmann, Auchan oraz od niedawna z Drogerią Natura.

Adam Gieras

Dołącz do newslettera

zobacz więcej

Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram