Marilyn, sieć salonów oferujących rajstopy i pończochy, otworzyła w ostatnich tygodniach 4 sklepy własne w galeriach handlowych. Firma poszukuje też przedsiębiorców, którzy poprowadzą placówki franczyzowe marki.
Niedawno sieć powiększyła się o cztery salony własne. Dwa sklepy otwarto w Szczecinie, w Outlet Park Szczecin i Galerii Galaxy. Pozostałe dwa w Galerii Askana w Gorzowie Wielkopolskim oraz Galerii Veneda w Łomży.
W Polsce działa obecnie 38 salonów, z czego 28 prowadzonych jest przez franczyzobiorców. Wciąż poszukiwani są nowi partnerzy biznesowi, którzy chcieliby poprowadzić własny salon pod szyldem marki.
Aby zainwestować we własny sklep pod szyldem Marylin trzeba dysponować minimalnym nakładem finansowym na poziomie 60 tys. zł. Lokal, w którym planowane jest otwarcie salonu musi mieć powierzchnię od 20 do 60 mkw. (15 mkw. w przypadku wyspy) i znajdować się w centrum handlowym.
Firma Marilyn Marzena Janiak powstała w listopadzie 1994 roku. W chwili obecnej jest jednym z wiodących producentów wyrobów pończoszniczych w kraju. Produkuje zarówno asortyment luksusowy, jak i produkty klasyczne. Marylin współpracuje też w Polsce z popularnymi sieciami, takimi jak Rossmann, Auchan oraz od niedawna z Drogerią Natura.
Adam Gieras