Marietta bliska wejścia na Litwę i do Chorwacji

Autor: Redakcja
Data dodania: 14 kwietnia 2010
Kategoria:
slubna_sukniaSieć salonów sukien ślubnych prężnie rozwija się też w Polsce. W tym roku do grona swych partnerów chce przyłączyć jeszcze 15 placówek.

- W miastach, gdzie działają salony partnerskie, nie ma możliwości otwarcia drugiego takiego sklepu – zaznacza jednak Krzysztof Kinas z Marietta Mariage Polska. Do sieci należą obecnie 2 jednostki własne oraz 10 salonów parterskich. W tym roku do ich grona ma dołączyć 15 kolejnych. Marietta koncentruje się bowiem w tym roku przede wszystkim na pomocy dla osób otwierających własne salony sukien ślubnych oraz rozwoju sieci partnerskiej. - Prowadzimy również zaawansowane rozmowy z przyszłymi partnerami w Chorwacji i na Litwie – dodaje Krzysztof Kinas.

Czas potrzebny na otwarcie nowego salonu to ok. 2-3 miesięcy. Sama adaptacja lokalu może potrwać krócej, jednak tyle czasu potrzebuje Marietta na przygotowanie i wyprodukowanie kolekcji dla nowo otwieraniego salonu. Inwestycja w salon Marietta to ok. 40-60 tys. zł. - Każdy rok w tej branży jest inny i różne są najlepsze okresy na otwarcie takiej działalności. Przyjmuje się jednak, że jak nie otworzymy salonu do czerwca, to powinniśmy przeczekać okres wakacyjny i planować otwarcie w miesiącach jesiennych (październik, listopad) – radzi Krzysztof Kinas.

Jego zdaniem, o sukcesie salonu decydują przede wszystkim kolekcje – musi być duży wybór, różnorodność modeli i fasonów. Mniejsze znaczenie ma cena. Sam popyt na rynku nieznacznie, ale systematycznie rośnie z roku na rok. - Na podstawie statystyk, które otrzymujemy, widzimy, że z każdym kolejnym rokiem liczba slubów nieznacznie wzrasta, co jest wiadomością bardzo optymistyczną dla właścicieli salonów sukien ślubnych – mówi Kinas.

Marietta nie jest jedyną firmą, która oferuje pomoc w uruchomieniu franczyzowego salonu sukien ślubnych. Podobne plany rozwoju mają m.in. Vivien Vigo - producent sukien z Olsztyna, który ma już 12 salonów firmowych w Polsce, Madleine - dystrybutor amerykańskich, francuskich i włoskich sukien ślubnych, a także sieć Złota Panna Młoda, na razie licząca 2 placówki własne.

Joanna Cabaj - Bonicka
jcabaj@arss.com.pl

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 11 sierpnia 2022
Ponad połowa Polaków akceptuje pracę na czarno
Data dodania: 10 sierpnia 2022
Sieć Duży Ben ma już 250 sklepów
Data dodania: 9 sierpnia 2022
Franczyza czy własny biznes?
Data dodania: 8 sierpnia 2022
Franczyza na niepewne czasy

zobacz więcej

Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram