Małopolska i Śląsk na celowniku Glazury Królewskiej

Autor: Redakcja
Data dodania: 19 lutego 2010
Kategoria:
glazura_krolewskaFirma chce w tym roku otworzyć 10 Salonów Łazienek. Klienci będą mogli w nich tradycyjnie nie tylko kupić glazurę, ale i skorzystać z usług projektanta.

- W kwietniu otwieramy trzy punkty - Warszawa, Tarnów i Nowy Sącz. Kolejne otwarcia to: Rybnik, Kraków Gdańsk, Iława, Opole, Biała Podlaska i Bielsko-Biała. Aktywnie szukamy też kolejnych franczyzobiorców, zwłaszcza w województwach małopolskim oraz śląskim – mówi Dorota Placzyńska, manager ds. rozwoju i sprzedaży w spółce Glazura Królewska. Plan jest taki, żeby zamknąć 2010 rok liczbą 30 salonów pod marką Glazura Królewska.

Aktualnie na terenie Polski działa 20  takich sklepów: 3 własne (Lublin, Warszawa) i 17 franczyzowych zlokalizowanych głównie w miastach średniej wielkości takich jak  Hrubieszów, Zamość, Radom, Płońsk, Ciechanów, Chrzanów, Lublin, Konin, Chełm, Mielec, Biłgoraj, Zielonka, Toruń, Zielona Góra, Sosnowiec, Busko Zdrój i Mława.

Firma chce szybko pojawiać się w kolejnych miastach, bowiem rynek wyposażenia wnętrz stale się rozwija. Coraz większe znaczenie mają specjalistyczne sklepy, które konkurują z wielkopowierzchniowymi sklepami szerokim wyborem asortymentu, a przede wszystkim dostarczaniem usług okołosprzedażowych, takich jak profesjonalne doradztwo, projektowanie, transport oraz montaż.

- Naszym pomysłem na utrzymanie dobrej koniunktury jest między innymi dostarczanie klientom profesjonalnych usług projektowych. Minimum jedno stanowisko pracy w salonie przeznaczone jest dla projektanta, który prowadzi klienta począwszy od doradztwa, poprzez wymiarowanie, pokazanie trójwymiarowej wizualizacji wnętrza, a na wyliczeniu odpowiedniej ilości materiałów kończąc. Dzięki temu klient może zrealizować swoje marzenie o pięknej łazience w sposób sprawny i bezproblemowy – opowiada Dorota Placzyńska.

Franczyza pozwala potencjalnemu przedsiębiorcy rozwiązać wiele trudności koncepcyjnych pojawiających się zwłaszcza w początkowym etapie realizacji inwestycji, w szczególności przy pracach projektowych, adaptacyjnych oraz personalnych. - Franczyzobiorcy dostają gotowy projekt, meble ekspozycyjne oraz biurowe, wizualizację wewnętrzną oraz zewnętrzną. Po stronie franczyzobiorców leży adaptacja lokalu zgodnie ze standardem sieci (podłoga, ściany) oraz zakup wyposażenia boksów ekspozycyjnych w cenach inwestycyjnych wynegocjowanych przez centralę. W przypadku polityki personalnej aktywnie uczestniczymy w procesie rekrutacji pracowników salonu. Kładziemy duży nacisk na jakość obsługi. Poza dwuetapowym szkoleniem wstępnym organizujemy regularne szkolenia sprzedażowo-produktowe – wyjaśnia Dorota Placzyńska.

Koszty początkowe, na jakie powinien się przygotować potencjalny franczyzobiorca, to ok. 115 tys. zł (100 tys. zł na inwestycję + 15 tys. zł na opłatę wstępną). Opłata bieżąca wynosi 1 proc. od obrotu.

Joanna Cabaj - Bonicka
jcabaj@arss.com.pl

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 11 sierpnia 2022
Ponad połowa Polaków akceptuje pracę na czarno
Data dodania: 10 sierpnia 2022
Sieć Duży Ben ma już 250 sklepów
Data dodania: 9 sierpnia 2022
Franczyza czy własny biznes?
Data dodania: 8 sierpnia 2022
Franczyza na niepewne czasy

zobacz więcej

Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram